|
| quote: | Originally posted by Tarantula
מורררןןן תכלול אותי בפעם הבאה שאתה נוסע
:P
אני אשמח להצטרף
ולגבי ה"מתחרים"
אחלה פורום אחלה השקעה ואנשים הכי טובים בארץ יש בפורום ההוא
שווה לבדוק אותו
|
בלונה ... איפה הימים איפה ?
סכין בגב תאמיני לי
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|