Ik ben al 2 weken niet meer naar de sjop geweest...echt no fuckin time.....ik zal effe rond kieken
Is het op CL Retry of CLR ?
nou, hij is nog niet uitgebracht maar download op AG ofzo anders ff het origineel. dan heb er alvast een impressie van.. Paula Cole - I dont want to wait
Jun-20-2002 11:01
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Jun-20-2002 11:30
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
SHIIITTTTTTT... wat waren Angel en Buffie gister spannend, goed!!!! kan nie wachten tot volgende week...
btw Ned & Stacy kijk ik ook wel redelijk vaak, is idd echt een leuke serie!
Ik ben niet echt een serie-volger, maar wat ik wel leuk vind zijn bepaalde documentaires. De laatste tijd zie je er bijvoorbeeld veel over Hooligans. En die kijk ik echt graag!!!
En verder op dit moment het WK Voetbal natuurlijk!!
Met vriendelijke groet.
Jun-20-2002 13:40
Valhalla
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Wk voetbal natuurlijk.
Verder kijk ik wel naar nederlands comedies zoals SamSam, de Garage of Flodder.
Volg niet echt wat, kijk naar waar op dat moment behoefte aan heb.
Jun-20-2002 16:58
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
ehm de keren dat ik tv kijk is het meestal nar:
een gevaar op de weg
af en toe een keer naar het journaal of naar sport
en als er geen van beide programma's voor is ga ik meestal wat anders doen
Jun-20-2002 18:11
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ik ben niet echt een serie-volger, maar wat ik wel leuk vind zijn bepaalde documentaires. De laatste tijd zie je er bijvoorbeeld veel over Hooligans. En die kijk ik echt graag!!!
Was gisteren ook vet met Lazio en Boca Hooligans.. echt maf dat die leiders zoveel macht hebben daar... als het wat minder gaat met Lazio eisen ze meteen spoedoverleg met de spelers
Jun-21-2002 18:39
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by moogwai
Was gisteren ook vet met Lazio en Boca Hooligans.. echt maf dat die leiders zoveel macht hebben daar... als het wat minder gaat met Lazio eisen ze meteen spoedoverleg met de spelers
ik kijk beetje voetbal nu vind ik wel spannend..voor de rest eigenlijk geen vaste programma's ...
owja.. A Touch of Frost keek ik wel vaak.. Engelse detective..echt steengoed (Y) zenden ze nu nie meer uit maybe in de winter weer
Jun-22-2002 11:32
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Jaja, ik ben waarschijnlijk de enige op dit forum, maar wij hebben geen kabeltv thuis
Ik kijk dus alleen ned 1, 2 en 3, maar als je is kijkt hoeveel programma's die jullie hebben genoemd ik ook gewoon kan kijken valt het reuze mee.
Mijn computertje met isdn is eigenlijk alles voor me TV sux
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by M5
owja.. A Touch of Frost keek ik wel vaak.. Engelse detective..echt steengoed (Y) zenden ze nu nie meer uit maybe in de winter weer
ik vond het echt KUT... toen morse dood ging! damn wat waren dat goede series, zo zie je ze nie meer snel terug op de buis.. erg jammer! een serie die ook nog echt heel goed in elkaar zat!