|
| quote: | Originally posted by Donna
Als je dat zegt,en daarna dat je broer m nie kan krijgen omdat ie geen connecties met marco v hebt,praat je jezelf dan niet erg tegen or what??
Das een inkoppertje dan siesta.... |
maat vamme heeft um gewoon ja, xal um wel ff asken hoe die er aan komt
ik snap jou punt niet, :S
___________________
I hate the global warming hoax
|