Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Spitz
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: IsraeL

איפה אתה חי?

למה כל כך יקר?

פעם אחרונה היה 150.

מה קרה 180?

Old Post Jun-14-2009 17:58  Israel
Click Here to See the Profile for Spitz Click here to Send Spitz a Private Message Add Spitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

עופר, יש כרטיסי
VIP?

Last edited by sh33p on Jun-15-2009 at 21:54

Old Post Jun-15-2009 08:00  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

מישהו יודע כמה עולה כרטיס?

Old Post Jun-15-2009 11:15  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Viber
In Search Of Unicorns



Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
Re: ARMIN

quote:
Originally posted by HANDSOME PR
שימו לב:המחיר לשבועיים הקרובים עומד על 180 ש''ח לכרטיס
ויעלה אח''כ ל190 ש''ח



בכל זאת יש אינפלציה בכלכלה הישראלית...

Old Post Jun-15-2009 23:32 
Click Here to See the Profile for Viber Click here to Send Viber a Private Message Add Viber to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HANDSOME PR
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: israel
Monkey Dancer 2 ARMIN

חברים יקרים
החלה מכירת הכרטיסים הרגילים וכרטיסי הוי.אי.פי
להפקת העשור של האומן 17 ושירזי
יום שישי ה24 ליולי החל מ20:00 בערב
**TIMELESS** - Summer Experience
http://www.timeless-haoman17shirazi.com/

ARMIN VAN BUUREN
דיג'י מספר 1 בעולם

SHARAM - DEEP DISH
ועוד כוכבים מארצינו כמובן..

מחיר הכרטיס הרגיל הינו 180 ש"ח ויעלה ככל שהזמן עובר
מומלץ לקנות כבר עכשיו במחיר הנמוך
מתחם וי.אי.פי נפרד ומפנק של האומן 17 ושירזי
בעלות של 250 ש"ח לקהל הבוגר יותר וחברים
כרטיסים בנקודות המכירה המופיעות באירוע
לכרטיסי וי.אי.פי ליצור קשר איתי


מוקדי המכירה הם

עופר –052-8303124
איזור תל אביב רבתי


ליאת ברבי -0507964424
איזור חולון/ראשל''צ והסביבה


גבי אלבז -0524636310
איזור השפלה


ראובן מדניק -0523524181
איזור ראשל''צ/לוד/תל


רן ארובס -0522433324
איזור הדרום/אשדוד


עומרי עזרן -0526869023
איזור נתניה+תל אביב בערב


עמית קניספל -0522557262
איזור כפר סבא/חולון


מור חדד -0523517351
איזור מודיעין


אפרת קסטרו -0505725920
איזור עפולה,חדרה,כפר יונה והסביבה


דניאל זר -0505480440
איזור פתח תיקווה/תל אביב



להתראות!!

Last edited by HANDSOME PR on Jun-28-2009 at 13:25

Old Post Jun-16-2009 14:15  Israel
Click Here to See the Profile for HANDSOME PR Click here to Send HANDSOME PR a Private Message Add HANDSOME PR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HANDSOME PR
tranceaddict



Registered: Jan 2005
Location: israel

אנא הזדרזו ברכישת הכרטיסים כי המחיר עולה....

מחיר לכרטיס רגיל עד סוף שבוע:180 ש''ח
אח''כ יעלה ל200 ש''ח

לפרטים:0528303124

Old Post Jun-21-2009 15:02  Israel
Click Here to See the Profile for HANDSOME PR Click here to Send HANDSOME PR a Private Message Add HANDSOME PR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אמרתם 190


___________________
Never again.

Old Post Jun-23-2009 15:17 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by DjChook
אמרתם 190



תאכלס... זדיינו אתם והמחירים שלכם.. אני אשמע סט של דיפ דיש בבית..


___________________

Old Post Jun-24-2009 09:29  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sh33p
disco fvrd, house flvrd..



Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel

עוד פעם עניין המחירים...
בחיית רבאק
זה מדינת ישראל, על מחיר של מסיבה אתם בוכים?
שאלה יהיו הצרות שלכם

אני כל יום בוכה על מחיר הדלק, מחיר המכוניות, אלקטרוניקה ושאר הדברים
בשביל פעם ב... ללכת למסיבה נורמלית לי אישית אין בעיה לשלם
ואפילו יותר מזה... אני הפראייר שקנה וי.אי.פי ב250

Old Post Jun-24-2009 10:56  Israel
Click Here to See the Profile for sh33p Click here to Send sh33p a Private Message Add sh33p to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MINTZ
Senior tranceaddict



Registered: May 2007
Location: TLV

אכן יקר ולא נחמד...

מה קרה ל 150? אני בסוף עוד לא יבוא. וזה סתם מאפען... למי שבא מרחוק ועוד משלם דלק, 180 זה מחיר קצת מופרז...

אין מצב לכרטיס ב-150 אצל מישהו?

Old Post Jun-29-2009 16:29  Israel
Click Here to See the Profile for MINTZ Add MINTZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

שאיפה גדולה להגיע לשם מקווה שלא יהרס בידי הצבא

Old Post Jul-07-2009 17:13  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benji904
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2006
Location: Jerusalem, Israel

quote:
Originally posted by MINTZ
אכן יקר ולא נחמד...

מה קרה ל 150? אני בסוף עוד לא יבוא. וזה סתם מאפען... למי שבא מרחוק ועוד משלם דלק, 180 זה מחיר קצת מופרז...

אין מצב לכרטיס ב-150 אצל מישהו?


It's a real, genuine and serious bummer it's on a Friday again, so here we go: another one to the trash bin...
But you man, you like trance a lot and are into it and receptive:
WHO CARES ABOUT 30 SHEQEL MORE OR LESS?!?! It's AvB on the fucking beach of Nitzanim, for crying out loud!!!

Old Post Jul-07-2009 17:52  Israel
Click Here to See the Profile for benji904 Click here to Send benji904 a Private Message Add benji904 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > 24/7/2009 - Armin Van Buuren - בגני התערוכה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this one, please pretty please! [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDidier Sinclair & DJ Chris Pi - Heavenly [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!