Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie kan mij helpen? Beginnend DJ vragen...
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

ziet er leuk uit...alleen vanaf het plaatje kan ik niet constateren wat voor geluid het produceert.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jun-26-2002 05:49 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by DjRV
ziet er leuk uit...alleen vanaf het plaatje kan ik niet constateren wat voor geluid het produceert.

shitttt... produceerd elke mixer dan weer ander geluid?
ik dacht dat de versterker daar voor was?? ...

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jun-26-2002 09:21  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Ken het merk niet, zegt natuurlijk niet veel, maar ik zou altijd voor een iets bekender merk gaan. Dingetje ziet er wel kewl uit al vind ik 6-kanaals beetje overdreven, zeker als je net begint.....en ik heb het idee dat de knoppies een beetje erg dicht op elkaar zitten maar dat kan verbeelding zijn, verder ziet ie er wel mooi uit

Old Post Jun-26-2002 09:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
Beter twee goede belt drives in de hand dan twee slechte direct drives in de lucht

(ik zou lid moeten worden van het BD-promotieteam!!!! ik heb mijn roeping gevonden!)

Mooi, dan zal ik 9 augustus speciaal voor jouw mijn Omnitronics meenemen, leuke beld-drive TT's

Old Post Jun-26-2002 09:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

Registered: Jan 2002

Net zoals DJ Bazz zei, begin met Direct Drives!!

Veel mensen kopen Belt Driven's, omdat het een stuk goedkoper is. Na 3 maanden komen ze terug; "Help, het mixen lukt ECHT niet!"
Ja, dat had ik je ook kunnen vertellen.

Waarom? Belt Driven veranderen de hele tijd iets van snelheid, door de Belt. Beatmatchen wordt daardoor echt heel moeilijk.

Maaaar, als je eenmaal hebt geleerd op BD's te draaien, gaat het ook een stuk makkelijker op DD's, dat is wel waar

-ReGrOoVeD

Old Post Jun-26-2002 11:14 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by -=Re-GrOoVeD=-

Veel mensen kopen Belt Driven's, omdat het een stuk goedkoper is. Na 3 maanden komen ze terug; "Help, het mixen lukt ECHT niet!"

Bullshit......dus jij wilt beweren dat mensen die BD hebben al bij voorbaad gedoomed zijn op succes.....
En als je na 3 maanden idd nog niet kan mixen dan is dat niet erg...omdat je na 3 maanden nog weinig kan..(ook op DD!!)......zo stopt dus een hoog percentage met draaien....daarom ook de goedkope BD op het begin snap je?..want straks koop je technics....kan je der na 3 maanden nog niets van dan nokken ze der ook mee maar zit je wel met apparatuur van +- 2 a 3000 gulden......dus gewoon beginnen op BD......simpel zat.....als je je skills heb dan kan je DD kopen omdat je weet dat je het kan....

Old Post Jun-26-2002 11:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Passiva
Ava Mea / Syndique

quote:
Originally posted by New Wave

Bullshit......dus jij wilt beweren dat mensen die BD hebben al bij voorbaad gedoomed zijn op succes.....
En als je na 3 maanden idd nog niet kan mixen dan is dat niet erg...omdat je na 3 maanden nog weinig kan..(ook op DD!!)......zo stopt dus een hoog percentage met draaien....daarom ook de goedkope BD op het begin snap je?..want straks koop je technics....kan je der na 3 maanden nog niets van dan nokken ze der ook mee maar zit je wel met apparatuur van +- 2 a 3000 gulden......dus gewoon beginnen op BD......simpel zat.....als je je skills heb dan kan je DD kopen omdat je weet dat je het kan....

Sorry, je begrijpt me verkeerd. Ik heb nooit beweerd dat mensen het niet zullen halen als je begint met BD, maar het zal wel een heel stuk moeilijker zijn dan met DD's, en geef me ongelijk..

En ok, misschien is 3 maanden tijd wat kort, maar het beatmatchen op BD's blijft echt veel moeilijker om te leren.
Ik zeg trouwens ook niet dat je Tech's moet kopen, maar een goedkope DD is nog altijd beter dan een dure BD en veel duurder zijn ze echt niet. Dan koop je maar een paar plaatjes minder..

-ReGrOoVeD

Old Post Jun-26-2002 11:27 
Click Here to See the Profile for Passiva Click here to Send Passiva a Private Message Visit Passiva's homepage! Add Passiva to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:

Sorry, je begrijpt me verkeerd. Ik heb nooit beweerd dat mensen het niet zullen halen als je begint met BD, maar het zal wel een heel stuk moeilijker zijn dan met DD's, en geef me ongelijk..

En ok, misschien is 3 maanden tijd wat kort, maar het beatmatchen op BD's blijft echt veel moeilijker om te leren.
Ik zeg trouwens ook niet dat je Tech's moet kopen, maar een goedkope DD is nog altijd beter dan een dure BD en veel duurder zijn ze echt niet. Dan koop je maar een paar plaatjes minder..

-ReGrOoVeD

Die technics dat was een voorbeeld...snap je....
Het leren van BM'n op BD vind ik niet moeilijker eigenlijk....dus in mijn geval geef ik je ongelijk....ik vind het gelijk leggen op een DD moeilijker....gewoon de nauwkeurigheid en het anders reageren op snelheid ( dat een DD sneller terug gaat naar zijn standaard touren)....maargoed...dit leid tot een oneindige discussie.....

Old Post Jun-26-2002 11:39  Netherlands
Passiva
Ava Mea / Syndique

quote:

Die technics dat was een voorbeeld...snap je....

Ow, ghehe, ik had niet gezien dat er al wat over Tech's was gepost

quote:

Het leren van BM'n op BD vind ik niet moeilijker eigenlijk....dus in mijn geval geef ik je ongelijk....ik vind het gelijk leggen op een DD moeilijker....gewoon de nauwkeurigheid en het anders reageren op snelheid ( dat een DD sneller terug gaat naar zijn standaard touren)....maargoed...dit leid tot een oneindige discussie.....

True, iedereen leert anders en vindt iets anders.. Ik laat het hierbij

-ReGrOoVeD

Old Post Jun-26-2002 11:44 
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Ken het merk niet, zegt natuurlijk niet veel, maar ik zou altijd voor een iets bekender merk gaan. Dingetje ziet er wel kewl uit al vind ik 6-kanaals beetje overdreven, zeker als je net begint.....en ik heb het idee dat de knoppies een beetje erg dicht op elkaar zitten maar dat kan verbeelding zijn, verder ziet ie er wel mooi uit

Schat, ik moet helaas constateren dat jouw of mijn ogen iets aan de slechte kant zijn.

Mijn ogen zien 4 faders voor line/phono en 2 faders voor het volume (links en rechts)

Old Post Jun-26-2002 13:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:

Waarom? Belt Driven veranderen de hele tijd iets van snelheid, door de Belt. Beatmatchen wordt daardoor echt heel moeilijk.

Maaaar, als je eenmaal hebt geleerd op BD's te draaien, gaat het ook een stuk makkelijker op DD's, dat is wel waar

-ReGrOoVeD

als jij het draaien in je hebt zitten kan je ook met belt drives draaien

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jun-26-2002 14:17 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by aphex

Schat, ik moet helaas constateren dat jouw of mijn ogen iets aan de slechte kant zijn.

Mijn ogen zien 4 faders voor line/phono en 2 faders voor het volume (links en rechts)

je heb gelijk....foutje
toch vinnik de knoppen wel erg dicht op mekaar zitten

Old Post Jun-26-2002 14:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wie kan mij helpen? Beginnend DJ vragen...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackold trance track from OXA Afterhour 93/94 needs ID! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNuw Idol - "Tears" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:25.

Forum Rules: