Originally posted by Cold Na tiesto meteen door naar de afterparty?? naahhhh...
Dj Jean is vet, zet elk feest weer een uitstekende set neer, ondanks zijn gescratch.
Ik luister liever de hele avond naar DJ Jean dan bv naar
DJ Astrid of Seb Fontaine <--- LOL
LATUR
Wat is trouwens de homepage van Massive???
sorry daar ben ik dus totaal niet mee eens...ik heb die knakker nu al 5-6x gezien en elke keer verklootte hij het...Dus dat hij een vette set draait ben ik dus zeker niet mee eens.Noem es een goeie set die hij heeft gedraaid?TE in heerenveen was niet te dansen...door dat gekloot van die Knakker...Maar ja smaken verschillen
Apr-03-2001 22:33
Cold
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2000
Zijn keuze in platen is gewoon top...ook al kan ie misschien niet draaien...hij komt op elk feest weer met vette nieuwe platen aanzetten.
Wie draaide nou als eerst Justin K & Dj K Mixx - Northern Lights (Promo 2001) ..dat was toch DJ Jean op TE ..ik bedoel maar
okay het zal best dat ie altijd leuke platen uitzoekt...maar op een feest wil ik gewoon goeie muziek horen en dansen...en niet hele tijd scratch en gekloot horen zodat je als een kip zonder kop danst...heheh
Apr-03-2001 23:01
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
ik prefereer seb fontaine absoluut boven dj jean.
Seb fontaine iemand die nog wel wat vaker in nederland mag draaien. Progressive maar niet te soft
ik ga naar massive :-) lekker lang reizen met de trein.
Apr-04-2001 15:14
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by magrec ik prefereer seb fontaine absoluut boven dj jean.
Seb fontaine iemand die nog wel wat vaker in nederland mag draaien. Progressive maar niet te soft
ik ga naar massive :-) lekker lang reizen met de trein.
Hier ben ik helemaal mee eens
Apr-04-2001 16:13
Mysteric
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2000
Er zijn die nacht wel veel goeje buitenlandse dj's in NL:
-Seb Fontaine
-Judge Jules
-Scot Bond
-Timo Maas
-Nick Warren
Tja...zal wel zijn omdat weinig andere landen koninginnenacht hebben
Apr-04-2001 16:33
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
de nacht ervoor draait PAUL VAN DYK in KREMLIN!!!! 4 uur lang
Apr-04-2001 16:44
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Dat wordt gewoon 9 uur gaan met die banaan... Wat zal dat toppie worden zeg...MZZZLLLsss
Apr-14-2001 00:17
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik vind Jean iedere keer slechter worden als ik hem hoor. Misschien nodigt die gek Def Rhymes nog wel uit voor de afsluiter van Qontact...
TNG
Apr-14-2001 09:00
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Remy D Ik vind Jean iedere keer slechter worden als ik hem hoor. Misschien nodigt die gek Def Rhymes nog wel uit voor de afsluiter van Qontact...
Ha Ha LOL, niet echt. Niet zo zeike...