Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe is iedereen een tranceaddict geworden?
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Eerst was het indedraad 2 unlimited.......best vaag als je daar nu naar luisterd.....daarna werd ik full-time gabberrrrr, echt veel te veel cd's in me kast......gewoon een jaar lang non-stop hakplezier.......daarna.......kreeg ik trance cd's......eerste innercity was wel cool.....daarna kwam ik bij Heineken Horizons.......heel weinig mensen, twas koninginnenacht......hebben we met veel luitjes ons helemaal kapot gestampt op Techno......eerste setje van Richie en Luke Slater werd ik helemaal leip en die techno was zooooo bruut hard.....was nog beetje een underground plaatjes enzo............sinds dien ben ik van techno gaan houden.....beetje 4 jaar ofzo nu........ zo ben ik dus Trance-addict geworden

Old Post Jan-17-2002 14:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

kheb trouwens wel het id dat techno wat meer mainstream gaat worden.... meer een gevoel dan dat het ergens op gebaseerd is trouwens..

dat is omdat de muziek (trance) steeds harder aan het worden is en iedereen "hard" gelijk stelt aan techno.. (alsof bij techno alles om hard draait :-0).. zonder dat ze nou precies weten wat techno nou eigenlijk inhoudt.
Maar goed dat neemt niet weg dat techno idd wat meer mainstream aan het worden is en dat allemaal omdat het zo wordt uitgemolken door ID&T en UDC.. ID&T met zn Shockers en UDC waarvan bijna elk feest wat ze geven een techno-mainhall heeft.

..het is maar te hopen dat het een beetje overwaait die hype.

Old Post Jan-17-2002 14:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Hoe is iedereen een tranceaddict geworden?

Huh? Ik ben helemaal geen TA. Ik zit hier alleen voor de moppen van Henkie gehhehehe

Henkie, Im ya biggest fan, niggaaaaaaaaa

Old Post Jan-17-2002 14:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

jaaaaaa nu de techno commercieel,dan is de trance tenminste nie zo'n hype meer,laat al de tmfertjes maar lekker gaan techno-en:P

Kep btw van veel muziek gehouden en nog,heb sinds '84 al de u2 concerten bijgewoont,alleen de laatste keer niet,u2 blijft voor mij ook gewoon erg stoer,net zoals gunsNroses.
In de 90er jaren waren 2unlimited en hun soortgenoten nice,leuke feestjes toen ook wel gehad,en zo'n beetje 2 jaar geleden vond rv t tijd dat ik s meeging naar een feessie waar tiesto draaide,hij had me eerst addicted gemaakt met isos 1,en idd sindsdien ben ik dus een addict,en in de loop der tijd tulijk niet alleen tiesto,maar nog wel de lekkere trance+t vette beuken,helemaal top.
En deze feesten vind ik echt super maar vergeet zeker de onwijs grootste concerten niet,waar in principe dezelfde sfeer hing als waar ik me nu in bevind.
Muziek is gewoon genieten,ligt eraan of je je ervoor open wilt stellen...

Old Post Jan-17-2002 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

jukx (tmag misschien raar klinken,) maar ik weet ook wel dat techno niet alleen maar hard is (hoek techno nou precies moet beschrijven is wel lastig trouwens, anyone?)

greetz

kW

Hard = goed

Old Post Jan-17-2002 15:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by Jukx

..het is maar te hopen dat het een beetje overwaait die hype.

Dat moet dan heeeeeeeeel snel gebeuren.......anders is het te........laat.............

Ik zeg altijd...........techno is niet te omschrijven........je moet het voelen...........vaag ja.................

Old Post Jan-17-2002 15:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik had ooit eens een cd van IC door tiesto gemixt geleent van iemand, ik vond het zooo mooi, onbeschrijvelijk.. daarna snel eff magik 1,2,3,4 op een cd laten zetten.. sindsdien ben ik eigenlijk een TA..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-17-2002 15:58  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

Lang, lang laaaaaang geleden zat ik de de basisschool. Op deze basisschool had ik vriendjes die grote broers hadden. Die grote broers hadden toen techno trance en houseparty cd's. Die ben ik gaan luisteren (ik had ze namelijk op cassette gekopieerd) en dat vondt ik erg mooi. Toen ben ik ook naar Thunderdome gaan luisteren en werdt ik een 'gabber'. Na een aantal jaren gegabberd te hebben kreeg ik kamaraden die naar trance luisteren (nu 4-5 jaar geleden). Via hun heb ik ook het trancevirus opgelopen en ben ik geworden wat ik nu ben

Old Post Jan-17-2002 17:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

heeeel lang geleden...
tsja, ik heb iig altijd van muziek gehouden met beat erin. in groep 8 helemaal gek van dj paul, technohead - i wanna be a hippy en scooter.
Dat vond ik altijd errug leuk. M'n nicht (nu 23) die ging ook de dance kant op en begon van die housepartie casettebandjes te kopen. Ik als n gek kopieren en lenen, helemaal te gek vond ik die shit. Toen ik een jaar of 13 was begon dat gabber gedoe een beetje op te komen. Ik had duz op gegeven moment half kale harses, heb zelfs een staartje gehad hehe. Mn nicht die ging vaak uit in Club X en kocht daar ook cd's van. Ik die dingen ook weer kopieren en ik bouwde thuis een verzameling Thunderdome op. Op mn 14e verjaardag mn eerste party gepakt (mysteryland 97) helemaal te gek was dat. ben nog naar thunderdome geweest en een hellraiser. Ik begon toen al ietsje club/trance enzo te luisteren. egt die stijl van forbidden paradise. 98 werd al een stuk minder. ik liep geloof ik nog wel rond op maxxjes en in een trainingsbroek, maar begon al wat meer blije deuntjes te luisteren. In 1999 ben ik pas egt naar Trance gaan luisteren, ik hoorde een cd, volgesmij was het tiesto en ik was er helemaal weg van. Vooral van Tiesto in t begin, maar later ontdekte ik dat de trance wereld wel iets groter was en er nog veeeeeeel meer goeie dj's waren. Langzaam maar zeker begon mn muzieksmaak een beetje uit te breiden naar progressive, hardtrance en hardhouse. Techno had ik altijd zoiets van "neuh das nix voor mij" maar ben t toch wel steeds meer gaan waarderen. Nu vind ik bijna alles leuk, als er maar een goeie beat in zit. Slappe club daar hou ik niet van. T liefst een dikke beat met vette scheur geluiden

Nou das mijn verhaal hehe, volgesmij gaat t egt nerges over maarja

Old Post Jan-17-2002 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by Dj Alpha
ik liep geloof ik nog wel rond op maxxjes en in een trainingsbroek,

Wil ik wel eens weten, ik draag nog bijna elke dag maxxies......(nu met extra verwarmende nieuwe zooltjes ).....ZIJN DER NOG MEER......of ben ik de enige met nog een beetje gabber syntomen?......kop gaat ook nog altijd voor de helft kaal....

Old Post Jan-17-2002 18:54  Netherlands
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Het gaat mij dus meer om de drugs dan om de muziek. Dus eigenlijk ben ik een DRUGSaddict. Maarja en verder zit ik hier eigenlijk alleen maar omdat ik het gewoon leuk vind om te lezen hoe triest en achterlijk de mensen zijn die hier serieus posten. Werkelijk waar heb ik nog nooit een normaal iemand meegemaakt hier. Dus kom op jongens en meisjes maak er nog wat van nu het nog kan.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-18-2002 01:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ik ben wel normaal

Old Post Jan-18-2002 07:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe is iedereen een tranceaddict geworden?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTimo Maas [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFreestyle Allstars - Drive Me Crazy (feat. Elucid) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:08.

Forum Rules: