|
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik begrijp hartstikke goed dat sommige nummers tijdloos zijn. Lanicor en Gatex echter zijn in de laatste 3, respectievelijk 2 jaar hartstikke dood gedraaid. en dan nu, wanneer ieder ander het wel uit zn hoofd haalt om die platen nog te draaien, pakt Tiesto ze ineens op.
komt op mij over als achterlopen...
en dat Umek onder contract zou staan bij BlackHole.. BlackHole heeft alleen de rechten van Gatex opgekocht. voor de rest hebben ze weinig met elkaar te maken. ja (als wederdienst?) heeft Umek een plaat van Montana geremixed, Concept Theme, welke overigens niet op BlackHole maar op een ander label is uitgekomen.
trouwens wel een aardige plaat, Montana begon ermee zaterdag.
[edit]ehh.. foutje, hij is dus wél op BlackHole uitgekomen. [/edit] |
Maar ik vind dat juist het mooie van tiesto, hij draaid altijd nummer die al vrij oud zijn. Goude Ouden: Umek - Lancior, Katana - Fancy Fair (die al zeker een jaar oud is), Push - Universal Nation..., en ga zo maar door. Dus je weet nooit wat tiesto draaid op zo'n set. Hij draaid natuurlijk zijn nieuwe platen, maar die oude doet hij er ook doorheen. En hij zegt ook dat hij draaid wat het publiek wil en niet een die hij een paar dagen van tevoren heeft geoefend thuis...
|