Originally posted by Donna
Er was ook geen key,maar toen vond glaniskan t nodig zn botnet erin te gooien en te gaan lopen taken enzo,vandaar dus de key
Beetje slap argumentje aangezien ik al een key in moest tikken voordat ik ooit 1 keer gejoined was
dan join ik en krijg ik gelijk een ban op mn dak... naja irri die ik dan ben join ik ff met een paar andere hostjes en een botnetje
Beetje op jezelf afgeroepen
Anyway dat wilde ik ff gezegd hebben
trustuhhhh
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ze zijn eindelijk 16 hoor en moet je zien wat een grote vertiefde bek ze ineens krijgen. Ja AFTERNATIVE & DJ Tiesta, gewoon nokken.
Kleine correctie ik ben AL 17!!
Jul-04-2002 06:26
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Kleine correctie ik ben AL 17!!
goh,hip hop hooray
je hebt je leeftijd in ieder geval eer aangedaan met je slappe gelul.
pffff rimpels,kon je niks beters verzinnen?als je dan toch wilt aanvallen doe dat dan op iemands persoonlijkheid met goede argumentaties en misschien verdien je dan wat respect.
Voorlopig moet jij het eerst maar is zien te redden in de maatschappij
en als jij op deze manier functioneert zul je het niet lang redden.
En over siesta is het eigenlijk alleen maar simpel,die grijpt elke kans aan om lekker mee te lullen met de meute,je bent gewoon een schaap die de broer van mohammed allang in zijn auto had liggen (om te slachten).
Ennuh ik luv die rimpels hoor
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jul-04-2002 07:13
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Beetje slap argumentje aangezien ik al een key in moest tikken voordat ik ooit 1 keer gejoined was
dan join ik en krijg ik gelijk een ban op mn dak... naja irri die ik dan ben join ik ff met een paar andere hostjes en een botnetje
Beetje op jezelf afgeroepen
Anyway dat wilde ik ff gezegd hebben
trustuhhhh
Greetz,
Glaniskanis
Juist door dat kinderachtige geblaat van jou hebben we dat chan opgezet,en eerstvolgende keer dat ik jou tegen t lijf loop hoef je niet te komen slijmen want ik mep je in 1 keer tegen de grond,en dat is geen dreigement maar een serieuse belofte,op irc ettertje lopen uithange,en irl lopen slijmen,dat is BESLIST tegen mijn principes,en ik vind je wel zo'n miezerig teringeng mannetje dat die knal op je klotebek voor mij een belofte is.
Meneertje ADHD
Like er moeilijk gedaan wordt over #swa huh kids?
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-04-2002 07:14
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by DjRV
Ennuh ik luv die rimpels hoor
Welke godverdomme??????
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jul-04-2002 07:16
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Kleine correctie ik ben AL 17!!
Jij kunt al helemaal alleen maar dom blaten en NIET volwassen overkomen dus je hebt nog een lange weg te gaan voor je serieus wordt genomen,en siesta.....ach das nu wel bekent
Oja enne snarfi dude,ik weet nie eens wie de neuk jij bent kereltje dus waar bemoei jij je in godsnaam mee,je komt net kijken hier man....
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Last edited by Donna on Jul-04-2002 at 07:40
Jul-04-2002 07:19
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by Donna
Welke godverdomme??????
lekker belangrijk welke,ik let er iig niet op
heb het toch behoorlijk naar mijn zin hoor......
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Jul-04-2002 07:20
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
1 woord TRIEST
donna heeft mij en nog een paar gebanned in de #taforum chan, als je dan je eigen chan hebt, blijf daar dan, jezus, hoe triest kun je zijn? en dat voor iemand van 30 jaar, die moet tog wat verstandiger zijn............
moah, ik hoor nog wel wat de achterliggende ged8e is, of waarom ze dit doet....
triest
___________________
I hate the global warming hoax
Jul-04-2002 09:17
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
OK, genoeg gezeken op elkaar?
Hij gaat lekker dicht
**CLOSED**
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..