Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-FR Olympique Football Club Association
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Toujours in, bon est 5 pour l'instant faudrait être au moins 10 pour faire quelque chose de correct, je pense que je vais demander à Nadia de m'accompagner ça fera toujours un joueur de plus

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Nov-17-2009 14:19  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Neo_spanK
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2007

Normalement je pourrais venir dimanche, j'essayerai de ramener 1 ou 2 potes

Old Post Nov-17-2009 14:27  France
Click Here to See the Profile for Neo_spanK Click here to Send Neo_spanK a Private Message Add Neo_spanK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

T'inquiete def, j'suis pas tout seul non plus. Minimum deux, peut etre 4. Toute facon quand on va a carpentier, on fait toujours des matches contre les mecs de la bas

Old Post Nov-17-2009 14:49  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Defcon_7
Toujours in, bon est 5 pour l'instant faudrait être au moins 10 pour faire quelque chose de correct, je pense que je vais demander à Nadia de m'accompagner ça fera toujours un joueur de plus

perso je la vois plus en pompomgirl

Old Post Nov-17-2009 16:52  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Yop par contre on joue en baskets tranquilou tout ça où y'en a qui prévoient de sortir les crampons et autre protège-tibias ?

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Nov-17-2009 17:54  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Jprends toujours mes crampons stab quand je joue sur du synthé. En basket, ya des chances que tu te tapes des glissades impromptues a cause des tites billes ou du sable (apres si t'as que ca... )

Old Post Nov-17-2009 18:30  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

c ou carpentier desole mais je connais pas ! (pas de dtc merci)

Old Post Nov-18-2009 14:12 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Concernant la seconde date, 13/12 je crois... Pu possible pour moi.
D'ailleurs, ce serait pas mieux de faire ça le we d'après vu qu'il y a plein de monde qui est sur Paris pour l'anniv de la fille ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-18-2009 15:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by AlexKross
c ou carpentier desole mais je connais pas ! (pas de dtc merci)

Metro Porte de Choisy.

Old Post Nov-18-2009 15:22  Japan
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

beh le week end d'après on peut pas, y'a Greg qui a foot, alors penses tu on sera tous là pour l'hydrater euh l'encourager

Old Post Nov-18-2009 15:23  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Atton Tray
Metro Porte de Choisy.

merci

je vous confirme ma presence demain ou vendredi (ca depend des evenements familiaux....)
sinon je suis chaud !!!
les maillots marseillais ne sont pas les bienvenus

Old Post Nov-18-2009 15:49 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by Insigma
D'ailleurs, ce serait pas mieux de faire ça le we d'après vu qu'il y a plein de monde qui est sur Paris pour l'anniv de la fille ?

toi on voit tout de suite que tu bois plus

enfin 'plu'...

c'est nul ce mot, ça peut vouloir dire tout ou son contraire

Old Post Nov-18-2009 16:20  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-FR Olympique Football Club Association
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgerman track? [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBT - "Race Wars" (Night Rave) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:07.

Forum Rules: