ik zag een deel van zijn tracklist in de TA hotmix.. en ik kende geen enkel nummer. ik zou wel eens een deep-progressive setje willen meemaken!! ik sta altijd open voor andere muziekstijlen
ey lulllo remember innercity?????? james holden??? daar was je toch ook bij
Jul-09-2002 15:12
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by TimeportE
maar New Wave jij bent echt een techno liefhebber (mag ik aannemen ).. jij gaat toch op feessies zoals NEXUS toch ook helemaal los! ik denk dat iedereen los kan gaan op andere stijlen dan hij zelf denkt op los te kunnen gaan! ik heb dat iig tot nu toe met prog. en techno!
Mwjha idd, ik ben mega techno freak
Ik ga inderdaad ook naar feesten met andere stylen...like nexus.
Tis een ander soort genieten.....de decoratie...de muziek....de mensen....de sfeer...het groepje met wie je gaat....uniek....
Wat je inderdaad zegt, je kan inderdaad op verschillende stylen lekker dansen, het is gewoon het gevoel wat je hebt....100% emotie!!
Jul-09-2002 15:20
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by magrec
Nieuwe cd van darren emmerson en nog een andere pipo (ff naam zoeken ben titel kwijt)
Bedoel je Underwater Episode 1 (mixed by Darren Emerson & Tim Deluxe)? Die is echt supervet ! Vooral track 6 van CD 1, waanzinnig lekker ! DJ Vitamin D - That Latin track. Voor mij DE plaat van deze zomer tot nu toe. Mee eens?
Ben sowieso een grote progressive liefhebber, vind het net iets meer hebben dan trance. Wat anderen lekker vinden moeten ze zelf maar weten
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
ey lulllo remember innercity?????? james holden??? daar was je toch ook bij
dat von ik nie echt deep ik heb zon cd van nick warren geluisterd... ik von het toen extreeeeeeeem vaag (toen von ik de klubheadz nog underground zeg maar! ), dus zoiets wil ik wel eens meemaken!!
Neuh James Holden is niet echt hele diepe progressive vind ik. Als je daar voor gaat, moet je eens iets van Moshic & Zidan of Steven Caicedo luisteren, dat vind ik een stuk dieper.
hehe daar heb je gelijk aan basd maar we moeten ze niet meteen in het diepe gooien he
meteen ff een remix van moshic en zidan opzetten (Z2 - i want you moshic en zidan remix of madoka - dive [moshic &zidan remix] hun sets komen denk ik ook niet of nauwelijks boven de 130 bpm maximaal uit ligt meestal rond de 125
ik vind nick warren ook niet super diep draaien maar wel lekker
(ben jij dezelfde basd als op het earth forum?)
maja ik ga net zoals new wave naar verschillende feesten ben niet eenkennig hoewel ik toch dan niet zo snel naar een qlimax of qlubtempo zal gaan ben ik wel in voor een leuk feestje met leuke mensen leuke sfeer en dan mag de muziek best wel wat minder zijn
Jul-09-2002 17:39
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
precies! als er een leuke sfeer is en de mensen en de muziek zijn oprecht dan ben je er al voor een groot deel.
in ieder geval geen feestjes zoals qlimax, qlubtempo etc.
zelfs teqnology hoeft voor mij niet. (of er moet wel een hele brute line-up staan)
Jul-09-2002 17:58
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
hehe daar heb je gelijk aan basd maar we moeten ze niet meteen in het diepe gooien he
Nee da's waar... Moest er zelf eerst ook een paar keer goed naar luisteren voordat ik het begon te waarderen hoor..
quote:
meteen ff een remix van moshic en zidan opzetten (Z2 - i want you moshic en zidan remix of madoka - dive [moshic &zidan remix] hun sets komen denk ik ook niet of nauwelijks boven de 130 bpm maximaal uit ligt meestal rond de 125
ik vind nick warren ook niet super diep draaien maar wel lekker
(ben jij dezelfde basd als op het earth forum?)
Ja dat ben ik ja..
quote:
maja ik ga net zoals new wave naar verschillende feesten ben niet eenkennig hoewel ik toch dan niet zo snel naar een qlimax of qlubtempo zal gaan ben ik wel in voor een leuk feestje met leuke mensen leuke sfeer en dan mag de muziek best wel wat minder zijn
Nee, het gaat mij ook niet alleen om de muziek, anders zou er een stuk minder te feesten zijn. Heb me bij Impulz bijvoorbeeld ook prima vermaakt in de techno- en housetent. Heb jou trouwens voor die tijd ook nog wel gezien (maar jij mij niet, ik zat bij Snuggle in de auto toen op het station in Apeldoorn), volgens mij liep jij daarbij (of heb ik het nou helemaal mis?)
Registered: Oct 2000
je zou denken als je naar mijn sig kijkt dat ik alleen maar naar hardhouse luister, dat is helemaal niet waar. ik vond de earth zaal op innercity echt tof, maar een feestje zoals qlubtempo gaat er bij mij ook net zo makkelijk in.
ik vind op feesten juist heel gaaf om veel verschillende tenten te staan en naar verschillende stromingen te luisteren.
Jul-09-2002 21:00
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by basd
bijvoorbeeld ook prima vermaakt in de techno- en housetent. Heb jou trouwens voor die tijd ook nog wel gezien (maar jij mij niet, ik zat bij Snuggle in de auto toen op het station in Apeldoorn), volgens mij liep jij daarbij (of heb ik het nou helemaal mis?)
ja dat kan ja ik was samen met little theseus,
op earth forum ben ik h4rmen post er alleen niet veel meer.