Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by basd
Laat die hardstyle fans lekker hun gang gaan, en laat diegenen die er echt niks aan vinden (moi included) lekker ver weg daarvan blijven. Mij gaat het wel lukken.

helemaal mee eens!

Old Post Jul-17-2002 00:16  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by pivot
k zeg niet dat der alleen maar domme mensen naar hardstyle luistren.maar k vin t wel muziek voor domme mensen..

mmm en toch vin ik deze uitspraak nie kloppen... ??? de muziek is voor domme mensen maar de muziek word nie door alleen domme mensen beluisterd... weirdd.... ??!!!

ik ben het niet met de stelling eens MAAR ik begrijp enigsinds ook waar die stelling vandaan komt! dat sommige mensen niet andere muziekstijlen kunnen waarderen is jammer en dat op sensation bepaalde mensen techno niet konden waarderen is jammer, heel jammer.. omdat ze duidelijk zich er niet in verdiept hebben.. techno (ook al niet echt mijn ding) is namelijk alles behalve eentonig, en heeft ook zeker een diepgang alleen is deze minder snel te vinden als bij trance of hardstyle..
daarom snap ik de stelling maar ben ik er dus nie meer eens.. je generaliseerd (imo) enorm!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jul-17-2002 00:28  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by Blik

dit is hetzelfde trieste gezeur als met dat commerciële gezwam, een paar mensen die zich beter voelen omdat ze een andere muzieksmaak hebben dan anderen en die dan maar met een paar onoverdachte argumenten hun punt proberen te bewijzen....

BAH!!

voordat jij weer je zogenaamde ongenoegen laat blijken door 1 persoon (of misschien wel meer) op schoftigere wijze te duperen, wil ik je er graag op attent maken dat deze discussie op verscheidene andere fora ook gevoerd is.
dit onderwerp is gewoon een hot item lately. dan kun jij wel weer deze discussie de kop indrukken door alles maar af te doen als "andere muzieksmaak", en het maar weer te gooien op "onoverdachte argumenten" blablabla, lekker simpel.

kom is uit dat kleine wereldje van je en je zult zien dat er meer is en dat kritiek misschien toch wel een keertje gegrond kan zijn!

BAH!!

Old Post Jul-17-2002 00:29  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

Re: Re: Re: Stelling: ->hardstyle verpest de scene?

quote:
Originally posted by Optimus

en nee, de stelling lklop niet... ik luister naar hardhouse... ook wel naar hardstyle... naar trance... naar techno ook sinds een paar maanden... ik dans op alles even gemakkelijk en vind wel goei.

Waar hoor ik dan bij?

dan ben je dus gewoon een muzikale HOERRRRRR!

Old Post Jul-17-2002 00:41  China
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by AlFerox

voordat jij weer je zogenaamde ongenoegen laat blijken door 1 persoon (of misschien wel meer) op schoftigere wijze te duperen, wil ik je er graag op attent maken dat deze discussie op verscheidene andere fora ook gevoerd is.
dit onderwerp is gewoon een hot item lately. dan kun jij wel weer deze discussie de kop indrukken door alles maar af te doen als "andere muzieksmaak", en het maar weer te gooien op "onoverdachte argumenten" blablabla, lekker simpel.

kom is uit dat kleine wereldje van je en je zult zien dat er meer is en dat kritiek misschien toch wel een keertje gegrond kan zijn!

BAH!!

ik dupeer helemaal niemand, ik vind het alleen een trieste stelling die in mijn ogen helemaal niet klopt, en dan kan het me niet schelen of de discussie op andere fora gehouden is (de uitslag wil ik al helemaal niet weten)

ik vind het gewoon zielig en als ik deze discussie de kop in wilde drukken had ik de thread wel gewoon gesloten denk je ook niet?

misschien zou jij eens uit jouw kleine wereldje moeten komen zodat je ook eens kunt zien dat mensen een mening die heel anders is dan die van jou en dat jij het ook wel eens bij het verkeerde end kunt hebben

onoverdachte argumenten: het argument dat hardstyle voor mensen met een lager IQ is bijvoorbeeld vind ik een zeer stom en onoverdacht argument.

Old Post Jul-17-2002 11:13 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Oneens!

Ik denk in t geval van Sensation (wat ongetwijfeld de aanleiding is voor deze thread) hebben de mensen zich gewoon verkeken en dachten te veel dat t hard style zou zijn. NIET DUS!!!

Je kan de opkomst vergelijken me die van de Hardcore/gabber scene een aantal jaren geleden. Dus wen er maar an!

Maar Magrec, dan ga jij toch lekker naar Progressive feesten, dan kom je ze ook nie tegen

Last edited by eXos on Jul-17-2002 at 11:41

Old Post Jul-17-2002 11:17 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Ik ben het er niet mee eens maar ik snap je wel heel erg goed, zeker naar aanleiding van Sensation. Maar dit komt gewoon door een bepaalde groep hardstyle-lovers, 'de boeren'. Er zijn genoeg mensen die van hardstyle houden maar ook van andere style muziek en die hier gewoon ook de hele avond op kunnen dansen en genieten. Helaas zijn er dan deze boeren die, als ze maar 1 nummer buiten hun straatje horen gaan fluiten, das dan idd erg jammer

Old Post Jul-17-2002 11:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:

misschien zou jij eens uit jouw kleine wereldje moeten komen zodat je ook eens kunt zien dat mensen een mening die heel anders is dan die van jou en dat jij het ook wel eens bij het verkeerde end kunt hebben

als jij is wat minder vaak naar "de kroeg" zou gaan in het weekend dan snap je misschien wat er hier bedoeld wordt en wat er een beetje gaande is..
of je het ermee eens bent is dan een tweede.
misschien dat je dan zélf eens met goede argumenten kan komen ipv andere mensen maar lukraak 'onoverdachte argumenten' te verwijten.

ik zeg niet dat ik het met de stelling eens ben, wel is het zo dat ik hardstyle helemaal kut vind en dat het publiek me ook absoluut niet trekt maar om basd woorden maar weer aan te halen:

quote:
Ik ben het ook niet eens met de stelling.. Laat die hardstyle fans lekker hun gang gaan, en laat diegenen die er echt niks aan vinden (moi included) lekker ver weg daarvan blijven. Mij gaat het wel lukken.

Old Post Jul-17-2002 13:26  China
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:

ehh, 9 augustus lijkt me een mooie datum! schikt dat?
ik ga er namelijk vanuit dat Bellie op Addiction hardstyle gaat draaien, en doet die dat niet.. nou dan fluiten we hem gewoon met zn allen uit!

UHm,nou, Bellie die gaat Club draaien....hardtyle of techno...bleehhh die mensen verneuken alleen maar de commerciele scene, echt ziek wordt ik van die hardstyle/techno gasten.......

Old Post Jul-17-2002 13:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Valhalla
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik ben het er niet mee eens maar ik snap je wel heel erg goed, zeker naar aanleiding van Sensation. Maar dit komt gewoon door een bepaalde groep hardstyle-lovers, 'de boeren'. Er zijn genoeg mensen die van hardstyle houden maar ook van andere style muziek en die hier gewoon ook de hele avond op kunnen dansen en genieten. Helaas zijn er dan deze boeren die, als ze maar 1 nummer buiten hun straatje horen gaan fluiten, das dan idd erg jammer

Mee eens.
Hardstyle wordt populairder en commercieler dan bepaalde andere stylen.
Deze groei zorgt ervoor dat er ook types komen die andere stylen niet kunnen waarderen.
En zoals bij veel dingen zorgen de enkele "foute" personen voor de sfeer.

Old Post Jul-17-2002 14:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Valhalla Click here to Send Valhalla a Private Message Add Valhalla to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
als jij is wat minder vaak naar "de kroeg" zou gaan in het weekend dan snap je misschien wat er hier bedoeld wordt en wat er een beetje gaande is..

oh is dat het, ik weet niet waar ik over praat omdat ik minder vaak naar feesten toe ga dan de rest hier....

vind jij dat van dat IQ dan geen stom en onoverdacht argument?

en ja ik vind het ook triest dat er iemand uitgefloten omdat de stijl je niet aanstaat terwijl je dat vantevoren hoort te weten als je naar een hardstyle/techno feest gaat zoals Sensation Black, dat is gewoon lomp en respectloos en dat hoort niet. Maar om dan vervolgens met een stelling te komen dat hardstyle de scene verpest vind ik echt onzin. Ik vind eerder de bedenkers van deze stelling en de mensen die de stelling steunen de mensen die de "scene" verpesten. De mensen die deze stelling bedenken zorgen voor onenigheid in de "scene" en zo verpest je die "scene" dus....

Old Post Jul-17-2002 15:36 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:

Maar om dan vervolgens met een stelling te komen dat hardstyle de scene verpest vind ik echt onzin. Ik vind eerder de bedenkers van deze stelling en de mensen die de stelling steunen de mensen die de "scene" verpesten. De mensen die deze stelling bedenken zorgen voor onenigheid in de "scene" en zo verpest je die "scene" dus....

PRECIES!!

Old Post Jul-17-2002 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Stelling: ->hardstyle verpest de scene?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprog techno tune no.2 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDisco Citizens - Footprint [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:44.

Forum Rules: