Originally posted by TimeportE
ik denk dat TE misschien nog wel kan gaan verrassen.. vorig jaar stonden er ook scott bond, mario piu en judge jules! dus mijn gok.
Gokken hoeft nieb meer want line-up is al zo goed als bekend nu, maar ga dan toch naar Qlimax ipv TE.
Maar ziet er op zich wel geinig uit die line-up
Jul-22-2002 15:58
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by TimeportE
joop
jean
blank & jones
armin
fergie
gielen
dan word het dit
Als dat idd zo is zal ik waarschijnlijk voor Qlimax gaan!!! B&J en Jean zijn mij wat te commercieel, Gielen ook wel en ik heb ze allemaal al gezien. Armin is goed, Fergie komt niet en Joop zou ik nix over kunnen zeggen.
Maar ik denk dat het idd wel zoiets zal worden, we wachten geduldig af...
___________________
Jul-22-2002 18:30
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Definitieve Line-Up van Trance Energy in willekeurige volgorde: