Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Main Forums > Music Discussion > Iio - 'Rapture' (Paul van Dyk Remix) White Label Released!
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fastmp3
ta main sur le zbebs

Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)

quote:
Originally posted by jdat

haha taha qui tapes dans le tas et qui casses les couilles a tout le monde!
t'es pire que moi j'te jures
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

ils savent qu'ils se sont trompé mais pourtant ils s'obstinent a m'expliquer qu'ils ont le bon rip (alors que c'est pris de la compil)

Old Post Jul-28-2002 11:54  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
david.sound
Techno Freak

Registered: Jun 2002

LoL, kind of too late there buddy... Rapture is totally nothing now.

NuFF Said...

Old Post Jul-28-2002 12:00  United States
Click Here to See the Profile for david.sound Click here to Send david.sound a Private Message Visit david.sound's homepage! Add david.sound to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sifntj0r
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

stop fucking using huge letters, if you can't get your point across with the use of normal text bold, italics, underlines, or CAPS then don't write.

words in 72 size font or whatever the fuck it is, is quite annoying, thxu.

Old Post Jul-28-2002 12:02  Australia
Click Here to See the Profile for sifntj0r Click here to Send sifntj0r a Private Message Add sifntj0r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by fastmp3

ils savent qu'ils se sont trompé mais pourtant ils s'obstinent a m'expliquer qu'ils ont le bon rip (alors que c'est pris de la compil)

compil que personnelement je trouves excellente ayant vus pvd pour la release ...

le cd2 est nettement mieux .... c'est sur le cd 1 que c trouve iio rapture il me semble...

tu sais ce qui me fait peur sur ce site .... ok je peux pas portes un enorme jugement car je suis nouveau sur le site et discussion trance et morceau etc j'ai du mal ( j'arrives pas a me rappeles des noms des morceaux enfin tres difficilement ( vive le cerveau grille )) ..... ben c'est vraiment des newbie sur ce site! meme certains qui sont la depuis un bout de temps c'est vraiment grave! tous des moutons jte jures ......

les gens disent vraiment n'importe quoi et poses n'importe quel question en oubliant le bouton et aussi les moteurs de recherche .... vraiment vraiment tres tres grave cette situation! ... et puis y'a aussi les rumeurs etc qui tournent

vas falloir faire quelque chose! hahahahahhahaha

Old Post Jul-28-2002 12:04 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

quote:
Originally posted by sifntj0r
stop fucking using huge letters, if you can't get your point across with the use of normal text bold, italics, underlines, or CAPS then don't write.

words in 72 size font or whatever the fuck it is, is quite annoying, thxu.

that's none of ur friggin' business , ok n00b ?

Old Post Jul-28-2002 12:10  Morocco
Click Here to See the Profile for fastmp3 Click here to Send fastmp3 a Private Message Visit fastmp3's homepage! Add fastmp3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fastmp3
ta main sur le zbebs

quote:

compil que personnelement je trouves excellente ayant vus pvd pour la release ...

le cd2 est nettement mieux .... c'est sur le cd 1 que c trouve iio rapture il me semble...

tu sais ce qui me fait peur sur ce site .... ok je peux pas portes un enorme jugement car je suis nouveau sur le site et discussion trance et morceau etc j'ai du mal ( j'arrives pas a me rappeles des noms des morceaux enfin tres difficilement ( vive le cerveau grille )) ..... ben c'est vraiment des newbie sur ce site! meme certains qui sont la depuis un bout de temps c'est vraiment grave! tous des moutons jte jures ......

les gens disent vraiment n'importe quoi et poses n'importe quel question en oubliant le bouton et aussi les moteurs de recherche .... vraiment vraiment tres tres grave cette situation! ... et puis y'a aussi les rumeurs etc qui tournent

tu vois , je deteste cette section du site parce qu'elle rassemble les petits nouveaux . des qu'ils s'inscrivent la premiere chose qu'ils font :
-c'est quoi vos morceaux preferés ?
-ou c'est que je peux telecharger tel ou tel morceau ?
-moi j'aime ce morceau mais pourquoi vous dites que c'est du fromage ?

j'ai rien contre le fait d'etre nouveau , sauf que ca devient bourrin alors j'evite le plus possible de répondre . mais quand tu vois qu'ils sont completement hors sujet et qu'ils s'obstinent a dire qu'ils ont raison ... faut user d'autres moyens

Old Post Jul-28-2002 12:13  Morocco
djshorts
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

atleast talk in english please that is the universal language of these forums.

Old Post Jul-28-2002 12:22  England
Click Here to See the Profile for djshorts Click here to Send djshorts a Private Message Add djshorts to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E.Sv
4Mal

quote:

First of all... STOP THIS DAMN FRENCH!
I am not posting in German, Russian or Spanish here even if I know I speak them all. Respect the fellow users, I also want to understand what's all this discussion about.
The second...
You all can make an mp3 rip and share it with each other. Only this way we will understand who has the proper track and who's not.
Greets
CJ

Old Post Jul-28-2002 12:26  Russia
Click Here to See the Profile for E.Sv Click here to Send E.Sv a Private Message Visit E.Sv's homepage! Add E.Sv to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E.Sv
4Mal

quote:
Originally posted by sifntj0r
this rework by pvd really sux the donkey's balls

and now i demand a new thread be started about how 'pvd is the worst remixer of 2002'

good day.

The thread 'pvd is the worst remixer of 2002'...
You may try to start it...
But .:VBA:. and the whole TA will NOT let you just post and flame in here.
Which PvD remixes he made in 2oo2 suck?
After you answer my question we'll discuss it, but it's stupid to make posts like this if you just don't like PvD

Old Post Jul-28-2002 12:31  Russia
Click Here to See the Profile for E.Sv Click here to Send E.Sv a Private Message Visit E.Sv's homepage! Add E.Sv to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

quote:

that's none of ur friggin' business , ok n00b ?

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Old Post Jul-28-2002 12:33 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E.Sv
4Mal

quote:

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Would you please STOP this stupid HAHA?
For all this there is #tranceaddict on IRC

Old Post Jul-28-2002 12:36  Russia
jdat
Jay Van Dat

quote:

tu vois , je deteste cette section du site parce qu'elle rassemble les petits nouveaux . des qu'ils s'inscrivent la premiere chose qu'ils font :
-c'est quoi vos morceaux preferés ?
-ou c'est que je peux telecharger tel ou tel morceau ?
-moi j'aime ce morceau mais pourquoi vous dites que c'est du fromage ?

j'ai rien contre le fait d'etre nouveau , sauf que ca devient bourrin alors j'evite le plus possible de répondre . mais quand tu vois qu'ils sont completement hors sujet et qu'ils s'obstinent a dire qu'ils ont raison ... faut user d'autres moyens

Right on brotha!

d'ailleurs moi quand j'ai des questions je ferme ma geule et je faits une recherche et oblige y'a au moins eu la discussion sur le sujet une fois auparavant .... j'ai toujours hyper peur de faire chies les autres en postant des questions ( d'ailleurs beaucoup d'autres font la meme chose et ne lise les forums que pour lire et apprendre( quand tu vois le quota de 10 messages pour 50 fois vus par exemple ca prouve que y'a beaucoup de lecteur ) ) ( d'ailleurs si certain fermes leurs geule de temps en temps ca serait encore mieux et plus en relation avec le sujet )

Old Post Jul-28-2002 12:37 

TranceAddict Forums > Main Forums > Music Discussion > Iio - 'Rapture' (Paul van Dyk Remix) White Label Released!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp required for IDing track [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy B - "Lift" (JTB Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:24.

Forum Rules: