Originally posted by Cold Ik hoorde van iemand met KPN Maxstream dat ie max download van 100kb/s had dat is dus de helft van de chello snelheid...
Alleen zn upload was geloof ik wel wat sneller maar dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk, chello met 15kb/s is echt 3x nix.
hehe juist !!
ik neem over een paar jaar wel DSL .....maar dan SDSL ....evenveel up als download .......dat gaat hard !!
Apr-14-2001 18:02
WTB
slowPoster
Registered: Oct 2000
Is de upload snelheid erg belangrijk, toch alleen voor iemand die iets van jou wil downloaden??? Hier merk je zelf toch niets van?
Ik heb een paar postcode checkjes gedaan en daaruit blijkt dat mxstream al wel bij mij in de buurt beschikbaar is, maar nog geen enkele provider ADSL aanbiedt. Dus ik zal "zowiezo" nog een paar week moeten wachten.
WTB.
Apr-15-2001 14:33
M5
FREAK
quote:
Originally posted by WTB Is de upload snelheid erg belangrijk, toch alleen voor iemand die iets van jou wil downloaden??? Hier merk je zelf toch niets van?
Ik heb een paar postcode checkjes gedaan en daaruit blijkt dat mxstream al wel bij mij in de buurt beschikbaar is, maar nog geen enkele provider ADSL aanbiedt. Dus ik zal "zowiezo" nog een paar week moeten wachten.
WTB.
ja alleen als iemand iets van je wil downloaden.....maare het is natuurlijk wel gaaf als dit evensnel gebeurt als de downstream ....ach ja misschien over paar jaar !!
Apr-15-2001 16:54
Cold
Senior tranceaddict
Upstream is belangrijk als je games via het net wil spelen... je moet namelijk data naar de servers sturen..des te sneller dit gaat des te beter.
Wil je een public ftptje beginnen dan is je upstream ook erg belangrijk...de bandbreedte wordt dan verdeelt over het aantal users.
Dus upstream is net zo belangrijk als (of belangrijker dan) downstream.
Originally posted by Cold Upstream is belangrijk als je games via het net wil spelen... je moet namelijk data naar de servers sturen..des te sneller dit gaat des te beter.
Wil je een public ftptje beginnen dan is je upstream ook erg belangrijk...de bandbreedte wordt dan verdeelt over het aantal users.
Dus upstream is net zo belangrijk als (of belangrijker dan) downstream.
Have F.
ben ik het NIET mee eens ......ik vind downstream veruit het belangrijkste !! en ik denk dat de meesten dat wel zullen vinden ....daarom is ADSL ook uitgevonden
Apr-16-2001 11:04
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
ik wil gewoon lekker snel downen
Apr-16-2001 14:18
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik heb dat TERING SONERA PLAZA en dat is gewoon echt KUT. Valt vaak uit en is traag. Ben ik iets aan het downloaden word ik er gewoon een paar minuten uitgeknikkerd en kan ik weer opnieuw beginnen. En het gebeurt niet 1 keer.......
Apr-16-2001 21:26
Cold
Senior tranceaddict
quote:
Originally posted by M5
ben ik het NIET mee eens ......ik vind downstream veruit het belangrijkste !! en ik denk dat de meesten dat wel zullen vinden ....daarom is ADSL ook uitgevonden
En daarom is satteliet internet met 2mb dl / 56kb(max) up ,ook zo populair...