Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
jullie hoeven hem niet direct af te zeike, hij bedoelt het goed,

greetz

Jij moet niet gelijk alles als afzeiken beschouwen en s een gezonde portie humor ergens opslaan,sjonge wat een watje ook he,als dit al als afzeiken beschouwt wordt,k denk meer dat deze reactie van jou ermee heeft te maken dat ik een reply geef,en jij t gelijk maar weer de stempel "afzeiken" geeft.

DUH!!!

Old Post Aug-14-2002 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Donna

Jij moet niet gelijk alles als afzeiken beschouwen en s een gezonde portie humor ergens opslaan,sjonge wat een watje ook he,als dit al als afzeiken beschouwt wordt,k denk meer dat deze reactie van jou ermee heeft te maken dat ik een reply geef,en jij t gelijk maar weer de stempel "afzeiken" geeft.

DUH!!!

Welcome back Donna

*Hugz*

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-14-2002 16:23 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

quote:

DUH!!!

hahahahahaa, ik lig weer dubbel heh , als je dat humor noemt, hebben wij een verschil in humor, maar om direct zo belachelijk te gaan doen, met je "ouderwetse" DUH, maja dat zal wel normaal zijn in jou wereldje, om direct iedereen maar kritiek te geven en "aftezeiken", je kan ook gewoon aardig zijn, en niks zeggen.....

Ik bedoel hij bedoelt het goed, alles wat jou neit aanstaat moet jij direct iets van zeggen, je kan beter op bepaalde dingen je mond houden.

gelukkig weet ik de knop ignore goed te vinden, wat een uitvinding ook...

greetz

Old Post Aug-14-2002 16:51 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

ik persoonlijk zou een paar moorden kunnen/willen plegen voor Armin - Blue Fear, DJ Cyber - Marco Anthonio, Sound 5 - The Hacienda Must Be Rebuild, DJ Cyber - The Crash, Lemon 8 - Triple Funk, Grooveyard - Mary Go Round, Dove Beat - La Paloma, Outlander - Vamp

dus beware

Old Post Aug-14-2002 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

hahahahahaa, ik lig weer dubbel heh , als je dat humor noemt, hebben wij een verschil in humor, maar om direct zo belachelijk te gaan doen, met je "ouderwetse" DUH, maja dat zal wel normaal zijn in jou wereldje, om direct iedereen maar kritiek te geven en "aftezeiken", je kan ook gewoon aardig zijn, en niks zeggen.....

Ik bedoel hij bedoelt het goed, alles wat jou neit aanstaat moet jij direct iets van zeggen, je kan beter op bepaalde dingen je mond houden.

gelukkig weet ik de knop ignore goed te vinden, wat een uitvinding ook...

greetz

Siesta, anders reageeer je gewoon ff niet op Donna.
Je zegt wel steeds dat je een ignore hebt, maar gebruik um dan ook!
Kappen nu dus.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-14-2002 17:21 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Check only-dj's ff dan chic,misschien dat zij wat hebbuh:P

Old Post Aug-14-2002 17:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

quote:
Originally posted by SnuggLe

Kappen nu dus.

Greetz,
SnuggLe

Psies

Old Post Aug-14-2002 17:31  Netherlands
Siesta
In praise of the sun

quote:

Kappen nu dus.

Greetz,
SnuggLe

Ik zeg niet dat ik haar al op ignore heb, ik zeg dat ik dat ga doen, net als op irc, waarom zou ik kappen? ik ben hier niet de thread verneuker...

greetz

Old Post Aug-14-2002 17:39 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

Ik zeg niet dat ik haar al op ignore heb, ik zeg dat ik dat ga doen, net als op irc, waarom zou ik kappen? ik ben hier niet de thread verneuker...

greetz

Waarom je zou kappen? Omdat je nu dus wel gewoon de thread verneukt. Als je gewoon niet reageert en je mond houdt, en NIET op die dingen van Donna reageert dan hebben we neit zo'n gedoe hier! Je zei een maand geleden ook al hier op het forum dat je haar zou negeren. Nou, reageer dan gewoon ff helemaal niet meer , wil je.

Als ze wat zegt denk dan gewoon "Het zal wel".

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-14-2002 17:53 
Donna
Elitist

Beetje triest om nu al zo'n ophef te gaan lopen schoppen omdat ik 1 opmerking maak in een thread gerrit,wie loopt de boel nu te verneuken,jij of ik??
En dat terwijl Menno vast zn eigen boontjes wel kan doppen.
Magoed,

Er zijn veel wanted vinyls die niet meer te krijgen zijn...blabla...blabla.... back on topic

Old Post Aug-14-2002 18:01  Netherlands
Siesta
In praise of the sun

quote:

Waarom je zou kappen? Omdat je nu dus wel gewoon de thread verneukt. Als je gewoon niet reageert en je mond houdt, en NIET op die dingen van Donna reageert dan hebben we neit zo'n gedoe hier! Je zei een maand geleden ook al hier op het forum dat je haar zou negeren. Nou, reageer dan gewoon ff helemaal niet meer , wil je.

Als ze wat zegt denk dan gewoon "Het zal wel".

Greetz,
SnuggLe

Ik reageer niet op dingen van donna, wie zegt dat ik het over donna had? ik heb zei reageert op mij (ja bijdehand maar tis wel zo).

*EDITED BY SNUGGLE...zin weggehaald die nergens op slaat*

Last edited by SnuggLe on Aug-14-2002 at 19:03

Old Post Aug-14-2002 18:12 
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
quote:
Oeh jah goed id menno,only-dj's!! Die kennen ze hier vast nog niet

duh!

quote:

DUH!!!

quote:
Beetje triest om nu al zo'n ophef te gaan lopen schoppen omdat ik 1 opmerking maak in een thread gerrit,wie loopt de boel nu te verneuken,jij of ik??
En dat terwijl Menno vast zn eigen boontjes wel kan doppen.
Magoed,

Er zijn veel wanted vinyls die niet meer te krijgen zijn...blabla...blabla.... back on topic

Old Post Aug-14-2002 19:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het zoeken naar 'zeldzame' vinyls
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD - Roxy 2003 Track 46 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJAYDEE - Plastic Dreams (Andrea Doria Is It Breaks Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:03.

Forum Rules: