Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jean voor LUL
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

ik heb een mening over zijn muziek, niet over zijn persoon. Wat ik hoor, klinkt niet al te goed, maar eerst zien dan geloven, dat is mijn motto. Als het nou zijn woorden ZELf waren (bv doordat ze hier op het forum geschreven waren door hem) dan komt het al een beetje dichter in de buurt van iemand kennen, dus iemand kunnen beoordelen. Maar zelfs DAN.

Ik hou gewoon niet zo van dat geroddel, want dat is het eigenlijk.

stelletje roddeltantes

Mjah, maar dat Revu interview waren woorden van hemzelf..en die zeiden behoorlijk wat over zijn persoontje.....Dus dan geloof ik het wel ja. En dan kan je zeggen van "ja maar de media"..dan kan je dus NIETS aannemen wat je leest en hoort.

Old Post Aug-07-2002 21:24 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

waarom zou proximus op mij moeten kotsen dan? Ze kent mij teneerste niet, ik haar ook niet.. misschien komt daar verandering in, misschien niet Zelfde geld voor Jean, als je hem niet ken.. waarom zou je dan woorden aan hem vuil maken?

BTW: Rizzy, vrijdag... wheheh Strandhuisje, wandelingen, zonsondergang... ownee, vrijdag Addiction, das waar ook.. *zucht*

Proxi: Ze weet wie het typt en is inmiddels niet anders gewent geloof ik Dus uhm, ik heb net schone kleren aan, liever niet weer al die PZA van gister eroverheen kotsen Toch hou ik ook van je hoor PRoxy

Old Post Aug-07-2002 21:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

lol

wat is PZA?

Old Post Aug-08-2002 07:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by SnuggLe
En dan kan je zeggen van "ja maar de media"..dan kan je dus NIETS aannemen wat je leest en hoort.

Ik wil hier toch even op in gaan...veel mensen hebben niet het idee wat Media is...het is echt mega breed.....
Dat je soms misleid wordt (vooral in de roddelbladen) is 100% waar...alleen is dat 1% van media...en veel mensen scheren het jammer genoeg over 1 kam....okee, artikelen zijn gebaseerd op iets groot, soms zo groot dat stukken moeten worden weg geknipt.....door die selectie krijgen mensen al vaker het idee dat dingen niet volledig zijn....maar dat kan ook niet.....en mensen kunnen niet weten of iets veranderd is of opgeblazen is in een interview...omdat je de bron niet hebt waaruit een interview in een blad op gebasseert is.
En dat over Jean, als het niet waar zou zijn wat in de revu stond dan had hij dat openlijk wel in "de media" gegooit.....meestal wel een rechtzaak tegen een blad...dit ook omdat juist door deze interviews echt mega slecht valt bij veel mensen.....heeft hij niet gedaan....hij vond het blijkbaar niet erg....ga der maar van uit dat het interview echt is.....

Old Post Aug-08-2002 07:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by New Wave

Ik wil hier toch even op in gaan...veel mensen hebben niet het idee wat Media is...het is echt mega breed.....
Dat je soms misleid wordt (vooral in de roddelbladen) is 100% waar...alleen is dat 1% van media...en veel mensen scheren het jammer genoeg over 1 kam....okee, artikelen zijn gebaseerd op iets groot, soms zo groot dat stukken moeten worden weg geknipt.....door die selectie krijgen mensen al vaker het idee dat dingen niet volledig zijn....maar dat kan ook niet.....en mensen kunnen niet weten of iets veranderd is of opgeblazen is in een interview...omdat je de bron niet hebt waaruit een interview in een blad op gebasseert is.
En dat over Jean, als het niet waar zou zijn wat in de revu stond dan had hij dat openlijk wel in "de media" gegooit.....meestal wel een rechtzaak tegen een blad...dit ook omdat juist door deze interviews echt mega slecht valt bij veel mensen.....heeft hij niet gedaan....hij vond het blijkbaar niet erg....ga der maar van uit dat het interview echt is.....

Juist zo is het. Als het echt allemaal onzin was wat daarin stond had hij echt wel een rectificatie willen hebben.

Volgens mij was hij nog trots op het interview ook, maar dat is mijn mening ik ken Jantje natuurlijk niet.

Old Post Aug-08-2002 09:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Ambassadeur DJ Jean

ZEIST - Popgroep Kane en diskjockey DJ Jean zijn de Nederlandse ambassadeurs van een nieuwe campagne van het Wereld Natuurfonds (WNF). De SOS Planet-actie begint vrijdag en roept mensen wereldwijd op een e-mail te sturen aan wereldleiders om de toegenomen armoede en vernietiging van de natuur te stoppen.

Check: http://www.telegraaf.nl/crazylife/t...n.campagne.html

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-08-2002 14:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ambassadeur DJ Jean

ZEIST - Popgroep Kane en diskjockey DJ Jean zijn de Nederlandse ambassadeurs van een nieuwe campagne van het Wereld Natuurfonds (WNF). De SOS Planet-actie begint vrijdag en roept mensen wereldwijd op een e-mail te sturen aan wereldleiders om de toegenomen armoede en vernietiging van de natuur te stoppen.

Check: http://www.telegraaf.nl/crazylife/t...n.campagne.html

op zich wel kewl van dhr dj jean

Old Post Aug-08-2002 14:48 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Blik

op zich wel kewl van dhr dj jean

Op zich wel cool ja.....

Met deze man zul je zeker het main publiek wel bereiken

Old Post Aug-08-2002 15:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave

Uch..dat vind ik nou ook & dat zei ik oo ja

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-08-2002 15:13 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamaya
....You Are Sleeping....

Registered: Jun 2001

Kan iemand ff citaten ofzo geven uit dat interview, of kort de inhoud samenvatten?

Ik ben nou wel heel erg benieuwd geworden

Ik vind het trouwens een erg grappige foto, strakke actie.

Kamaya.

Old Post Aug-08-2002 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kamaya Click here to Send Kamaya a Private Message Add Kamaya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus
lol

wat is PZA?

Die schapie schapie pizza unox rookworst fabrikaat, half product weet ik veel wat het is... niet te vreten volgens mij

Old Post Aug-08-2002 16:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Kamaya
Kan iemand ff citaten ofzo geven uit dat interview, of kort de inhoud samenvatten?

Ik ben nou wel heel erg benieuwd geworden

Ik vind het trouwens een erg grappige foto, strakke actie.
Kamaya.

Ik heb ff gezocht op i-net maar kon niks vinden, die revu heb ik ook niet meer thuis.

Het ging vooral over geld, kleine meisjes en drugs.

Old Post Aug-08-2002 17:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Jean voor LUL
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSounds really old.. :P [2003] [13]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuzon - The Baguio Track (Bedrock Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:59.

Forum Rules: