Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Blokker
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
junis
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2002

Wat pimmetje ook allemaal heeft beloofd:

IK WIL HET EERST ZIEN!!!

Old Post Aug-10-2002 23:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for junis Click here to Send junis a Private Message Add junis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Nu nog w88 tot Blokker neergeschoten wordt? ik weet t ook nie meer.
Mensen denken tegenwoordig alles met geweld op te lossen, dr hoeft maar "dit" gezegd te worden en meteen bedreigingen of nog erger. Is iedereen gek geworden ofzo?
Ik vind t jammer om te zeggen, maar Nederland wordt toch echt steeds zieker..

Last edited by Dj Alpha on Aug-11-2002 at 06:16

Old Post Aug-11-2002 06:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Antiphus
waar haal jij je cijfertjes vandaan? onderzoek van het CBS? LoL

Nog nooit gehoord van de krant, nieuws......
Stond er de afgelopen weken cq. maanden vol van!!

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Aug-11-2002 12:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

laat me raden..jij leest de Telegraaf en kijkt SbS6 nieuws

Old Post Aug-11-2002 13:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001
Love is in the air

Wel vriendelijk tegen elkaar blijven hè skatjes

Old Post Aug-11-2002 13:51 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by jploveparade
Maar goed: alsof de Marokkaanse/Antiliaanse gemeenschap zich niet rot ergert over die rotte appels

idd.. mijn ma komt uit aruba (is sinds ze 19 was in nl.) en die ergert zich echt helemaal dood aan al die mensen die ze op tv ziet.. en dan schaamt zij zich gewoon echt!!

verder is alles al gezegd en heeft alles idd met inburgering te maken maar zo simpel is het jammer genoeg niet..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-11-2002 14:36  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Otte
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2002

Mijn mening: als je hier wordt opgenomen moet je god op je blote knietjes bedanken want ons kleine landje zit al stampvol. Verder heb ik mijn twijfels over het overgrote deel van de mensen die hier asiel komt aanvragen: hoe komen ze aan het geld om hier te komen, ze komen zeker niet lopend!
Verder moet je je aanpassen, dat is toch wel het minste wat je kunt doen voor de mensen die hier al zitten. Misschien is het doodnormaal dat je in het land van herkomst straatroven e.d. doet, maar hier wordt dat niet op prijs gesteld. Niet slagen voor je integratiecursus die je zelf moet betalen is helaas weer terug naar waar je vandaan kwam.

Old Post Aug-11-2002 14:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Otte Click here to Send Otte a Private Message Add Otte to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Otte
[FONT=arial]Mijn mening: als je hier wordt opgenomen moet je god op Misschien is het doodnormaal dat je in het land van herkomst straatroven e.d. doet, maar hier wordt dat niet op prijs gesteld. FONT]

Nou, als je in Marokko bijv. iets steelt wordt je hand eraf gehakt.....daarom zal er daar minder criminaliteit zijn. Ik denk dat hier juist zoveel criminaliteit is omdat er niet hard genoeg tegenop getreden wordt

Old Post Aug-11-2002 14:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Hmm..na deze hele discussie gelezen te hebben kan ik het met veel mensen eigenlijk wel deels eens zijn. Het probleem bestaat wel degelijk, en ik vind het ook goed dat mensen zoals Blokker het noemen. Men kan niet altijd de ogen gesloten houden.

Natuurlijk is het wel fout dat er hierdoor behoorlijk gestigmatiseerd wordt en veel mensen zeggen van "Kijk, daar is het bewijs! Al die buitenlanders deugen niet!".
Veel buitenlanders deugen wel, en doen hun stinkende best om hier te integreren in de Nederlandse samenleving. Daarom moet je een goed onderscheid maken tussen economische en politieke vluchtelingen. Economische vluchtelingen worden sowieso al BIJNA niet meer toegelaten, je moet wel een heel goed verhaal hebben wil je dat lukken. Politieke vluchtelingen komen wel binnen, maar geef ze eens ongelijk dat ze naar NL komen; hun land is in oorlog, ze hebben de kans vermoord te worden.....!

De problematiek waar we het in deze thread hebben gaat vaak helemaal niet over asielzoekers die hier pas zitten, het gaat veelal over de 2e generatie...de mensen van buitenlandse afkomst die in NL zijn geboren. ZIJ zorgen voor het grootste gedeelte voor de overlast. Waarom? Omdat ze idd nog niet goed geintegreerd zijn vaak en de NL'se normen en waarden niet kennen of te zwak vinden (bv in Marokko is de politie 100x strenger, en hebben jongeren gezag voor de politie. Doordat de politie hier zo soft is loopt het af en toe uit de hand).
Tuurlijk zijn er ook criminele asielzoekers die het land binnen komen, maar toch denk ik echt dat de 2e generatie de wortel van het probleem is. Kijk btw ook maar naar de cijfers: het aantal asielzoekers in NL daalt sterk.

Ik ben nu een boek aan het lezen, dat deels wel aansluit bij deze thread. Het heet "Grijze wolven, een zoektocht naar Turks extreem rechts". Best interessant wat ik daar lees! Het boek gaat dus over de Grijze wolven, veel in verband gebracht met georganiseerde criminaliteit. In NL zijn echt véél Turkse verenigingen (cultuurver. / moskeëen) aangesloten op de een of andere manier bij deze wolven (vaak via de MHP, een politieke partij in Turkije waarmee de grijze wolven zich identificeren).
Wat is er nou zo interessant wat ik daar lees , zul je vragen, nou dit: achterop het boek staat het al... [i\]" Doel van de Grijze Wolven is niet alleen de vestiging van een groot-Turks rijk, om -uiteindelijk- de enige natie ter wereld te worden. In Nederland, Belgie en Duitsland streven zij bovendien totale non-integratie na."[/i] Toch te zot voor woorden dit!! Verderop in het boek worden deze denkbeeldne nog een keer onderstreept. Ze zeggen dat de NL-se samenleving de Turkse cultuur assimileert en dat het westen ze vanalles opdringt.

Ik vind dit allemaal wel behoorlijk belachelijk, mocht dit echt allemaal waarzijn (en dat geloof ik eigenlijk wel, die 2 journalisten hebben niet voor niets zoveel onderzoek gedaan & zijn met de dood bedreigd). Nederland geeft deze mensen onderdak, onderwijs en een uitkering en zij misbruiken die. We willen hier in NL best een multiculturele samenleving worden, en we luisteren ook naar minderheden. We geven ze geld, we steunen ze....
In het boek staat zelfs ook dat heel veel Turkse verenigingen, die naar buiten toe 'normaal' zijn maar intern in hadnen zijn van de Grijze Wolven, vele tonnen aan subsidies krijgen. De schrijvers van het boek vertelden hun verhaal aan de politie dat er misbruik van werd gemaakt, maar deze deed niets!

Ook wil ik jullie dit stukje niet onthouden:
Mehmet (schrijver van het boek, nu undercover in een turkse vereniging) vraagt: "Waarom zijn hier geen Hollanders?"
Ahmet: "Dacht je nou echt dat we gingen samenwerken met ongelovige honden? De Hollanders zijn bang voor alles wat Turks is. Met die mensen ga je niet in één vereniging zitten!".
Mehmet: "We hebben in Nederland toch met ze te maken?"
Ahment: "Nou én? Wij Turken ehbben altijd onze identiteit weten te bewaren, waar ook ter wereld. Daarom bestaan we nog. Als het aan die kaffers had gelegen, waren wij Turken allang geassimileerd."
Mehmmet: "Als een Nederlander ons zo uitscheldt, is het huis te klein, dan is het racisme."
Ahmet: "Maar wij Turken zijn nationalistich. Dat is niet hetzelfde. De Turkse Natie gaat voor alles." [...]
Mehmet: "Wat vind je van Nederlanders die zeggen 'Eigen volk Eerst'?"
Ahmet: "Die hebben gelijk"
Mehmet: "En als ze ons uitschelden voor vieze Turk?"
Ahmet: "Is mij ook een keer overkomen. Pas toen begreep ik dat ik Turk ben en wat dat inhoudt. Vóór die tijd maakte ik geen onderscheid tussen mensen. Nu weet ik dat je alleen Turken kunt vertrouwen."

Let wel, dit geld natuurlijk niet voor alle Turken enzo. Ik wilde dit stuk alleen even geven als VOORBEELD!

Oplossingen? Oplossingen zijn zeer moeilijk. In mijn eerste post zei ik al zoiets van verplichte inburgeringscursussen, strengere richtlijnen voor het binnenlaten van asielzoekers en hogere straffen voor recidíve's en meer bevoegdheden voor de politie. Toch is het denk ik veelal symptoombestrijding.
En diegene die zeggen van: Kijk, onze stem maakt toch niets uit, er gebeurt toch geen fuck! die moet niet zo zeuren. Iedere stemt telt wel degelijk... en het kan wel uitmaken.

Greetz,
SnuggLe

ps. Nee deze thread gaat niet zomaar dicht en ja je kan wel vaker juist dit soort topics posten. Altijd goed om over dit soort dingen na te denken.

Old Post Aug-11-2002 14:57 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by TranceFool

Nou, als je in Marokko bijv. iets steelt wordt je hand eraf gehakt.....daarom zal er daar minder criminaliteit zijn. Ik denk dat hier juist zoveel criminaliteit is omdat er niet hard genoeg tegenop getreden wordt

sorrie maar dat klopt dus nie.. in nederland heb je echt nie zo heel veel criminaliteit als er nu word gesuggereerd!!
bv. in marokko word je van te voren gewaarschuwd op te passen met je handbagage ivm zakkenrollers etc.. dat heb je niet in nederland!!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-11-2002 17:00  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002

Misschien is er wel weinig criminaliteit en doordat er zo weinig is valt het misschien meer op ofzo...
Dat het stijgt is iig zeker

Old Post Aug-11-2002 17:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by TimeportE

sorrie maar dat klopt dus nie.. in nederland heb je echt nie zo heel veel criminaliteit als er nu word gesuggereerd!!
bv. in marokko word je van te voren gewaarschuwd op te passen met je handbagage ivm zakkenrollers etc.. dat heb je niet in nederland!!

nou sorry hor maar je wil zeggen dat dat in nederland niet is???? nog nooit op Amsterdam Centraal geweest, daar lopen ze georganiseerd rond met zn 20-en, om maar een voorbeeld te noemen

Old Post Aug-11-2002 17:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Blokker
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackchoon from 2000 very-hard-to-id [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBryan Zentz - May Your Blade Chip And Shatter [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:05.

Forum Rules: