Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Bon bah faut que je vous l' avoue...
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

je vous souhaite a tous de bien vous amusez! C''est bien dommage que je ne puisse pas venir aussi... enfin bon... Enjoy!

Old Post Aug-16-2002 08:14  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by trancegirl79 de bien vous amusez!

ouie ouie ouie...

amuser, non ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-16-2002 08:17  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by stanymi

ouie ouie ouie...

amuser, non ?

oui amusez, je sais qu'ici vous êtes à cheval sur l'orthographe.... je suis vraiment desolée! ça mériterait bien -50 KISS ça pour moi, mais bon je ne suis pas MASO! alors non....

Old Post Aug-16-2002 08:20  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
Worm Popper

quote:
Originally posted by stanymi
J' me souviens plus, euh..tiens c marrant, je crois que le logo de la soirée ressemble un peu à ce que t' as dans ton avatar mais par contre, je me souviens plus du nom et j' arrive pas à lire ton avatar ???

PTDR

Charité bien ordonnée commence par soi-même.
Tu devrais soigner ta ponctuation mon petit (pas mini) stan avant de corriger les autres!

Old Post Aug-16-2002 09:01 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Read This!

quote:
Originally posted by Lytchix

Charité bien ordonnée commence par soi-même.
Tu devrais soigner ta ponctuation mon petit (pas mini) stan avant de corriger les autres!

Hey mon grand Lytchix, il me semble me souvenir qu' on m' avait appris à l' école qu' était accordée une faveur toute particulière aux noms propres; la première lettre était en majuscule.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-16-2002 09:17  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Il me semble surtout que tu as oublié toi-même cette règle le jour de ton inscription sur TA (cf ton login)!

Old Post Aug-16-2002 09:25 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Putain toujours qqch à redire merde !
Un nickname, c' est un nom propre ?
Pas sûr...

Bon allez

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-16-2002 09:36  France
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

vas y que ca casses dans tous les sens!

c'est un p'tit bas le niveau la

en tout cas si stanymi s'amusais a me corriges a chaque fois je crois que jlui aurais files un gros bourre pif ni une ni deux y'a longtemps de ca

bon depucelage a toi ! ... t'inquiete pas si ca te fera mal au debut... c'est toujours douloureux la premiere fois, mais apres tu seras accro et ne pourra plus t'en passes

Old Post Aug-16-2002 10:29 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

alors Stanymi c'etait comment ?
t'as pas trop souffert de lache ta p'tite fleur comme ca en publique devant des ta-fr ?

j'espere que t'en as baves et souffert sec

j/k

Old Post Aug-17-2002 05:22 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by jdat
c'est toujours douloureux la premiere fois, mais apres tu seras accro et ne pourra plus t'en passes

Ro la la c' était trop trop bien
C clair je veux y retourner

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-18-2002 04:23  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Bon bah faut que je vous l' avoue...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackvery easy, from tiesto live (ignore the first post) [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKai Tracid - "Life Is Too Short" (Energy Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:26.

Forum Rules: