Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat is het beste duo?
Wat is het beste duo?
You do not have permission to vote on this poll.
Rank 1 8 10.67%
Blank & Jones 1 1.33%
Dumonde 8 10.67%
SHOKK 3 4.00%
Green Court 0 0%
Cosmic Gate 11 14.67%
Gabriel & Dresden 4 5.33%
Voodoo & Serano 1 1.33%
Tiesto & Corsten (Gouryella) 18 24.00%
Svenson & Gielen 3 4.00%
Above & Beyond 5 6.67%
Cass & Slide 3 4.00%
Marc et Claude 0 0%
Overig 10 13.33%
Total: 75 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by DjSuez
[flauwmode]



Leve de afkorting...

[/flauwmode]


Sja, automatisme he...

Old Post Aug-18-2002 16:58 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

Erick E en Olav B maasterlijke duo uit de goeie ouwe tijd. Daarnaast Marcello en Dimitri. Maar goed, er zullen vast wel flames volgen nu


om het toch maar modern te houden vinnik Rank1 wel de betere duo's... of Armin & Ferry (beiden als producer/dj team)


___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.

Old Post Aug-18-2002 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

Ik mis toch echt een zeer belangrijk (voor mij) duo
namelijk de Kamaya Painters (Tiesto & Benno De Goeij)
Deze nummers zijn me nog nooit gaan vervelen
Verder mis ik nog Fire & Ice en zoals eerder al gezegd Hiver & Hammer die toch wel de trance-wereld hebben veroverd afgelopen jaar en dan toch onze eigen Signum (dank aan PartyHardy), Body-Shock enz enz
Maar als ik dan toch uit het lijstje moet kiezen is Gouryella toch wel het best
Eerder had ik Rank 1 gezegd en na de Rank 1 Remix van Gouryella te hebben gehoord (op de FFWD) zou ik eigenlijk bijna weer Rank 1 zeggen, maar er zitten de laatste tijd toch teveel mindere traxx tussen (met als dieptepunt de laatste Benicio Remix van die nieuwe track van Alex Morph => M.O.R.P.H. - Consequence)
Dat heeft mij dus doen overstappen, maar nogmaals
Er zijn een zootje duo's vergeten die je eigenlijk niet zou moeten vergeten


Greetz,
Glaniskanis


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Aug-18-2002 17:49 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC



Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by TimeportE
gabriel & dresden !!

al hun remixes zijn steengoed!

btw sasha & digweed staan der nie tussen..


Sasha & Digweed draaien alleen met elkaar enzo
Ze zijn wat mij betreft niet te beschouwen als een Gabriel & Dresden en Rank 1 die echt samen alles doen
Dan zou de lijst ook veel te lang worden
Noem btw eens een productie van Sasha & Digweed want ik ben eigenlijk alleen goed op de hoogte van Sasha


Greetz,
Glaniskanis


___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]

Old Post Aug-18-2002 17:55 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42



Registered: Jan 2002
Location: home

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Er zijn een zootje duo's vergeten die je eigenlijk niet zou moeten vergeten


Er zijn altijd wel duos die je vergeet, maar anders wordt de lijst wel erg lang
En voor degenen die ik vergeten ben heb je altijd nog de optie 'overig'...


___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear


Old Post Aug-18-2002 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

ik heb hier een nummer gelabelled:

cygnus X - superstring (sasha & john digweed remix)

tijjjjjjjjden geleden dat ik die gedownload heb.. categorie toen bestond napster nog.. ik denk medio 2000 ofzow..

es ff kijken...

zowwwwww hee, wat een beroerd nummer vinnik dat zeg.. lijkt iig in de verste verte nie op de rank uno remix.. hehe, ik zal destijds wel goed pissed off zijn geweest dat ik me modem daar 3 kwartier z'n best voor heb laten doen


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Aug-18-2002 19:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Eerder had ik Rank 1 gezegd en na de Rank 1 Remix van Gouryella te hebben gehoord (op de FFWD) zou ik eigenlijk bijna weer Rank 1 zeggen, maar er zitten de laatste tijd toch teveel mindere traxx


Ik heb 'm niet gehoord, dus ik kan er niet over oordelen, maar Ferry heeft deze remix dus gewoon hard AFGEKEURD....


dit is een feit!

Old Post Aug-19-2002 20:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik heb hier een nummer gelabelled:

cygnus X - superstring (sasha & john digweed remix)

tijjjjjjjjden geleden dat ik die gedownload heb.. categorie toen bestond napster nog.. ik denk medio 2000 ofzow..

es ff kijken...

zowwwwww hee, wat een beroerd nummer vinnik dat zeg.. lijkt iig in de verste verte nie op de rank uno remix.. hehe, ik zal destijds wel goed pissed off zijn geweest dat ik me modem daar 3 kwartier z'n best voor heb laten doen


Dit is dus gewoon een vette nep nummer (weet ik ook niet zeker, wie kan hier het tegenbewijs leveren ).... misschien dat zij ooit het origeel hebben gedraaid in een van hun sets.. en die heeft iemand geript en (sasha & john digweed remix) genoemd ofzo.

Dit geldt ook voor Delerium - Silence (sasha & john digweed remix)... dat is gewoon de Sanctuary Remix

Old Post Aug-19-2002 20:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland
Re: Wat is het beste duo?

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Kweet niet of dit al een x gepost is, zo ja, jammer dan.

Ik heb er een poll van gemaakt, dus ik zou zeggen: kies je favoriet (en een motivatie als het kan).

Ik kies voor Cosmic Gate (verbazend, nietwaar?), omdat ze (bijna) altijd goede nummers en remixen. FIRE WIRE! om maar een voorbeeld te noemen.


niks meer aan toe te voegen helemaal waar!!!!!!!!!!
op de 2e plek heb ik bas&ram staan komen de laatste tijd steeds vaker op feesten en zetten altijd wel een lekkere set neer

Old Post Aug-21-2002 14:03 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Richie Hawtin + Luke Slater


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Aug-21-2002 14:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik heb hier een nummer gelabelled:

cygnus X - superstring (sasha & john digweed remix)

tijjjjjjjjden geleden dat ik die gedownload heb.. categorie toen bestond napster nog.. ik denk medio 2000 ofzow..

es ff kijken...

zowwwwww hee, wat een beroerd nummer vinnik dat zeg.. lijkt iig in de verste verte nie op de rank uno remix.. hehe, ik zal destijds wel goed pissed off zijn geweest dat ik me modem daar 3 kwartier z'n best voor heb laten doen


hihi
das gewoon het origineel wat ze draaien (er bestaat iig geen s&d remix)


___________________
Tiėsto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Aug-21-2002 14:46  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Darkzwever
Junior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Enschede,Holland

Ik heb gevoted voor Gabriel & Dresden. Ik vond hun remixen van Way Out West, Andain en In My Memory gewoon zo ontzettend goed en vooral vernieuwend dat ik daarom hun gekozen heb. Over de andere duo's :

- Svenson & Gielen -> vinnik inmiddels al helemaal geen zak meer aan, altijd hetzelfde, eeuwige zelfde samples voor de melodieen, zelfde opbouw etc etc etc. Geen muziek waar je 10 nog eens voor gaat zitten, buiten Pacific Melody en L'Esperanza dan.
- Dumonde -> gaan achteruit, maar sommige remixen zijn gewoon nog steeds werelds, Marc Aurel - The Sun, Lange - Follow Me.
- Sasha & Digweed -> niet echt mijn ding + weet ik te weinig van, daarom geen oordeel
- Cosmic Gate -> Onderhoudend, maar niet echt diepgaand, gewoon wel aardig
- Gouryella -> Heel erg sterk, maar nu Tiesto geen Gouryella producties meer aan zal raken zal het aantal platen niet erg toenemen, ERG jammer
- Rank 1 -> Goed, maar moeten uitkijken dat ze niet gaan vervelen, van hun laatste platen moesten de remixen het doen en niet de originelen.
- Blank & Jones -> Dat iemand deze 2 nog kan waarderen, ik vind dat ze niets dan baggerplaten uitbrengen die hits worden door de remixes, zie Moogwai's post waar ik de Van Bellen Remix van "Watching The Waves" aan toe wil voegen.
- SHOKK -> Geniaal, staat ook hoog bij mij
- Green Court -> Beetje stil daar de laatste tijd, maar hun remix voor Naid - Waking Up zal ik nooit vergeten, wat een verschrikkelijk mooi nummer, en die van Alex Bartlett - Amnesia trouwens ook!

Ik weet niet of ik er nu wat vergeet, vast wel maar ik vint wel genoeg zo Wil ik als laatste nog ff kwijt dat ik ook enkele duo's zoals Marco V & Benjamin, Signum en de Kamaya Painters vind missen. Doet voor de rest nix af aan de thread, een leuk initiatief!

Darkzwever


___________________

-> Latest Beer : De Tamme Dubbel / Baby Bier

Old Post Aug-21-2002 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Darkzwever Click here to Send Darkzwever a Private Message Add Darkzwever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat is het beste duo?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother Hardstyle track [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHardy Hard - "The Silversurfer 2003" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:42.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!