|
Ik heb gevoted voor Gabriel & Dresden. Ik vond hun remixen van Way Out West, Andain en In My Memory gewoon zo ontzettend goed en vooral vernieuwend dat ik daarom hun gekozen heb. Over de andere duo's :
- Svenson & Gielen -> vinnik inmiddels al helemaal geen zak meer aan, altijd hetzelfde, eeuwige zelfde samples voor de melodieen, zelfde opbouw etc etc etc. Geen muziek waar je 10 nog eens voor gaat zitten, buiten Pacific Melody en L'Esperanza dan.
- Dumonde -> gaan achteruit, maar sommige remixen zijn gewoon nog steeds werelds, Marc Aurel - The Sun, Lange - Follow Me.
- Sasha & Digweed -> niet echt mijn ding + weet ik te weinig van, daarom geen oordeel
- Cosmic Gate -> Onderhoudend, maar niet echt diepgaand, gewoon wel aardig 
- Gouryella -> Heel erg sterk, maar nu Tiesto geen Gouryella producties meer aan zal raken zal het aantal platen niet erg toenemen, ERG jammer 
- Rank 1 -> Goed, maar moeten uitkijken dat ze niet gaan vervelen, van hun laatste platen moesten de remixen het doen en niet de originelen.
- Blank & Jones -> Dat iemand deze 2 nog kan waarderen, ik vind dat ze niets dan baggerplaten uitbrengen die hits worden door de remixes, zie Moogwai's post waar ik de Van Bellen Remix van "Watching The Waves" aan toe wil voegen.
- SHOKK -> Geniaal, staat ook hoog bij mij 
- Green Court -> Beetje stil daar de laatste tijd, maar hun remix voor Naid - Waking Up zal ik nooit vergeten, wat een verschrikkelijk mooi nummer, en die van Alex Bartlett - Amnesia trouwens ook!
Ik weet niet of ik er nu wat vergeet, vast wel maar ik vint wel genoeg zo Wil ik als laatste nog ff kwijt dat ik ook enkele duo's zoals Marco V & Benjamin, Signum en de Kamaya Painters vind missen. Doet voor de rest nix af aan de thread, een leuk initiatief!
Darkzwever
___________________

-> Latest Beer : De Tamme Dubbel / Baby Bier
|