nouja, ik hoop het! in ieder geval heel veel plezier daar! het zal wel heel erg rustig worden op het forum zonder jou..
MAAR, je zei dat ze daar ook internet hadden, dus ben je toch nog een beetje bij ons! jeeeeeee!
ik verwacht in ieder geval dat je af en toe nog wat post!
Aug-21-2002 23:50
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by DjSuez
en voor de record..Kwala's en panda's leven niet in Afrika...
Nee?? Shit!! Heb ik voor niets een pluchen camouflage-pak gekocht
Nou mensen..ik klik zo op het kruisje om deze window te sluiten Ik spreek jullie hopelijk snel.
Niet te hard feesten als ik weg ben (Statenhallen, ILT..grrrr)!! Voorzichtig met drugs, alcohol en autorijden en vrij veilig
Dan zorg ik dat ik met 2 benen, 2 armen, een hoofd en een romp terugkom....en dan ook nog in 1 stuk En die AIDS laat ik daar
Iemand nog een klein negertje als speelmaatje?
X aan jullie allemaal...en tot msn's of tot op t forum
Ik ben ook veelste laat,
ben net terug van renesse.
Maar heel veel plezier in Afrika!
Aug-24-2002 14:38
Flipper01
Addicted dolphin
Dit las ik laatst in de krant
Ben benieuwd of Miss P nog leeft
Sep-27-2002 10:17
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
dat had ik al een keer van cable gehoord die woonde dan net een rustige stad maar hij wist me wel te shockeren!! er gebeuren daar echt afschuwelijke dingen!!
Originally posted by Flipper01
Dit las ik laatst in de krant
Ben benieuwd of Miss P nog leeft
LOL!!
Met vriendelijke groet.
Sep-27-2002 10:35
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Je kunt misschien bij het programma vermist vragen of ze haar willen zoeken. Dan weet je het wel gelijk
Sep-27-2002 14:20
Miss Proximus
titelloos
hehe IK LEEF NOG!!
ben zelfs nog niet verkracht
Heb het best druk..en er is helemaal geen Internet op de SHamwari campus! ik zit nu in Port Alfred op de campus omdat er dit weekend een tranceweekend is in de buurt...BEN benieuwd!!!
Heb hier nog geen ruk meegemaakt op club-gebied. Ben in Kaapstad zelfs gillend naar de hostel teruggereden (bij wijze van spreken)omdat de grootste club op zaterdag DICHT was!!!!!!!
Lijers!!
Verder alles dik prima..vandaag naar Addo Elephant Park geweest en op 2 meter afstand van Olifanten in de auto gezeten Vet cool!
Heb al neushoorns, giraffen, luipaarden, cheetahs, bavianen, jackhalzen, zebras en veel verschillende hert-achtigen gezien.
Nu de leeuwen, buffels en slangen nog
Vorige week shooting-practice gehad en met een .375 jachtgeweer en een automatische pomp-shotgun geschoten...echt superwreed
Wat een macht gevoel
Volgende week een "overnight trail": een nachtje op een matje in de bush slapen...tussen de insecten en andere enge beesten..woeiiiiiii
Met jullie ook alles goed? leuke feessies gehad? Awakenings? Bijna T-Dome hey? En Statenhallen over een dikke maand Wowie
Mis jullie!!! Veel liefs Proxi (k)
Sep-27-2002 17:46
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Pffffffffff, gelukkig Proxi leeft nog
Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt. Nog veel plezier daaro.