Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > GRYMT drag på långholmen
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag ska inte ha nån jäkla smoking... jag ska ha en rosa kanindräkt .. .de e fan gay... SKOJA...

Inom en timme kan jag slänga upp länkar för små filmer där vår egen mindshooter svingar med elden... Hade mycke problem med skärpan för det var mörkt som fan emellanåt så jag missa ju när mind brände sig... Sen var det ju en snubbe som brände mind igen... Så kom nästa Lördag så kommer ni åtminstånde se en kille med brinnande hår

Jag har ett suveränt klipp med mind som jag slänger upp här senare som sagt...

Kul att ses mind... får se om jag kan nästa helg... har två andra födelsedags fester att va på oxå fester. Men en timme hinner man alltid

Old Post Sep-09-2002 17:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kul att ses mind... får se om jag kan nästa helg... har två andra födelsedags fester att va på oxå fester. Men en timme hinner man alltid

Ja verkligen kul att se lite folk man "känner" hehe...
Kul om du kommer igen på lördag....juh fler TA´s juh bättre!

Väntar spänt här på filmen med mig

Old Post Sep-09-2002 17:54 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Fick ett nyhetsbrev från arrangörerna av festen idag

"Otrolig vilket drag i lördags!!!! Tack alla som var där, det blir ju bara värre och värre!!!!!!

Så kör vi då på lördag den 14/9 för nionde gången i sommar!!! Självklart
måste vi ta hänsyn till vädret så kolla in på 0736-381717 om ni är osäkra
(eller behöver en vägbeskrivning)....

Våra residents kommer att stå för musiken hela dan:

12-14 Peaty Weat/Tystyle/Peter(ni får höra själva)
14-16 Daniel Matsson(trance)
16-18 Pete South(mer trance)
18-20 Perra(ännu mer trance)
20-22 Danny(mest trance)

Och dessa helt otroliga underbara eldkonstnärer
kommer att vara på plats igen!! Vilken show!"

Sound pretty damn good to me! Är det inte en sådan lineup vi alla vill ha Trance trance och trance. Hoppas att så många osm möjligt kan komma. Då dom denna gång ska lira trance hela dan så tänker jag vara där tidigare och chilla lite. Kanske kommer redan runt 2 bläcket eller nåt.

Ni kan förresten nu se filmen på mig när jag eldade förra lördagen på långholmen under tråden "Pois" skapad av SteveTranz4Ever

Old Post Sep-10-2002 13:31 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by mindshooter
Fick ett nyhetsbrev från arrangörerna av festen idag

"Otrolig vilket drag i lördags!!!! Tack alla som var där, det blir ju bara värre och värre!!!!!!

Så kör vi då på lördag den 14/9 för nionde gången i sommar!!! Självklart
måste vi ta hänsyn till vädret så kolla in på 0736-381717 om ni är osäkra
(eller behöver en vägbeskrivning)....

Våra residents kommer att stå för musiken hela dan:

12-14 Peaty Weat/Tystyle/Peter(ni får höra själva)
14-16 Daniel Matsson(trance)
16-18 Pete South(mer trance)
18-20 Perra(ännu mer trance)
20-22 Danny(mest trance)

Och dessa helt otroliga underbara eldkonstnärer
kommer att vara på plats igen!! Vilken show!"

Sound pretty damn good to me! Är det inte en sådan lineup vi alla vill ha Trance trance och trance. Hoppas att så många osm möjligt kan komma. Då dom denna gång ska lira trance hela dan så tänker jag vara där tidigare och chilla lite. Kanske kommer redan runt 2 bläcket eller nåt.

Ni kan förresten nu se filmen på mig när jag eldade förra lördagen på långholmen under tråden "Pois" skapad av SteveTranz4Ever

Eldgrejen var ju fyfan skitgrym!

förresten så drar jag kanske till Långholmen på lördag och kollar stämningen där

Old Post Sep-11-2002 17:27  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by dj_hysterix

Eldgrejen var ju fyfan skitgrym!

förresten så drar jag kanske till Långholmen på lördag och kollar stämningen där

Välkommen dit

Jag antar att alla vet hur jag ser ut nu iaf ...glöm inte att hälsa!

Old Post Sep-12-2002 05:59 
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

aaaiiight jag glider dit runt 3-4 tiden torr jag......vilka mer ere som kommer den här gången?

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-12-2002 15:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Vizay
aaaiiight jag glider dit runt 3-4 tiden torr jag......vilka mer ere som kommer den här gången?

Steve, Hysterix kanske, Robstar. Nån mer?`
Jag kommer ha med mig en hel del polare oxå som droppar in Vi blir ett skönt gäng med stampare!

Old Post Sep-12-2002 15:52 
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Tittar eventuellt förbi, men jag lovar inget...

Men den uppfattning jag fått hittils har varit positiv, så jag är som sagt inte omöjlig.

Old Post Sep-12-2002 15:55  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Ok ppl...börjar närma sig nu...

070-2600994

Slå en pling om ni glider förbi så man kan hälsa

Old Post Sep-13-2002 23:31 
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Ser ut som de kommer bli hyffsat väder oxo!

Glider nog förbi vid 6-7 tiden

Old Post Sep-14-2002 04:02  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Hehe mycket snack liten verkstad för många...alla ni som inte kom, missade något...igen

AC va iaf där! Mkt trevligt att träffas

Dom körde skitsköna låtar ikväll och drog över på tiden jättemycket då detta kanske blir sissta gången plus att det var sådant jävla drag...folk bokstavligt talat skrek medans dom dansade...

Skönt att vädret klarnade upp emot kvällen iaf!

Old Post Sep-14-2002 22:31 
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Ja va där! så här va de verkstad som fan

Ja tror(!) ja såg dej där Mind, men ja hann inte gå å hälsa.
De va as kul allafall...

så de blir nästa vecka oxo verkar de som

Hade skit kul!

BTw, fan va mycket PSY dom lirade......asså ja diggar inte psy alls..fast sista timmen spelade dom rätt så feta grejer...
hoppas de blir mer sånt nästa vecka......eller vågar man hoppas på lite Techno kanske.........
snälla inge mer Psy bara.....

Last edited by robstar on Sep-15-2002 at 00:21

Old Post Sep-14-2002 23:17  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > GRYMT drag på långholmen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed help IDing this track [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - "Greece 2000" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:26.

Forum Rules: