|
| quote: | Originally posted by magrec
Johan gielen heeft persoonlijk bij mij afgedaan vanwege zijn set op massive vorig jaar in eindhoven waar hij met zijn aanstekertje voor de draaitafels gaat staan, donder een end op man je moet plaatjes draaien en niet doen alsof je een god bent ofzo.
Persoonlijk vind ik het niks verassends meer hebben en ik hoor juist verassende dingen.
Dat is wat mij nu juist interesseert in progressive en tech-house, het onverwachte, het bespelen van het publiek (niet door middel van overdreven tom harding bewegingen achter de draaitafels maar met de muziek) het gebruiken van samples, accapella's er door gooien.
|
op impulz deed ie dat ook met dat aanstekkertje, vond het wel lachen om paar duizend aanstekkers in de lucht te zien. tis zijn manier om de mensen te bespelen. en je zegt dat ie als god gedraagt, nou als iemand graag met zijn fans praat (niet dat ik er 1 ben), als iemand graag handtekeningen uitdeelt, als iemand veel voor zijn fans overheeft dan is het johan gielen wel.
overdreven tom harding moves? ja okay hij staat rare bewegingen te maken daar. maar ja dat doet ie al jaren, net zoals hij al jaren als ie draait blikjes Heineken naar binnen staat te gieten zo is tom harding gewoon. hij doet dat echt niet om zich populairder te maken. denk je echt dat hij op zoveel feesten draait omdat ie zo leuk achter de draaitafels bewegingen maakt, hij heeft echt wel goede skills. en hij bespeelt de mensen wel degelijk met muziek. die scratch break dat ie op impulz deed was echt wel vet!!! mensen gingen helemaal uit hun dak