|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לומד כימיה אבל הם לא רצו לפצל לנו את היחידות ושנה הבאה אני עושה את כל ה 4 יחידות עיוני ומגיש את היחידת מעבדות
ולמה עשית לשון וספרות בכיתה יא?!
אני עשיתי ב י והשנה יש לי עוד פעם הסטוריה..
ושנה הבאה יש לי ספרות |
כי ככה זה אצלנו, אבל משנים את זה כל הזמן, אין לי מושג למה, למורים שלנו יש בעיות רצניות עם קבלת החלטות נראה לי. 
נגיד בפיזיקה הינו אמורים לעשות ביא אבל בסוף לא עשינו למה כי ככה הרכזת בפיזיקה החליטה,
לך תבין אותם...
...כל בית ספר עם הפאקים שלו
|