Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > VIP tickets Innercity 21/12/02
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Kamaya
En wat IC betreft, ik ga/ging sowieso niet voor de vip-kaarten want ik heb niet echt het idee dat ik daar zoveel aan heb/zou hebben gehad.

Nee, da's waar. Maar als je voor dezelfde prijs eventueel VIP-tickets kunt krijgen, is dat natuurlijk altijd leuk meegenomen!

quote:
Originally posted by Kamaya
Wel ga ik, als er geen heel erge belangrijke zaken tussen komen, absoluut naar Innercity!! 2 jr. geleden voor het eerst geweest, vorig jr ook, en dit jr zeker nog es!! Ik vinnet echt een super feestje!!!!

Is precies hetzelfde bij mij!!

Met vriendelijke groet.

Old Post Sep-14-2002 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by MaGiK54
Klik op de link http://www.id-t.com/portal/page-events.php?newsid=419 voor een statement van ID-T over de verkoop van de VIP-tickets.

Dit is wel een soort van statement van ID&T (kreeg ik per e-mail):

Hallo,

Geluk voor de een is meestal pech voor de ander.
Het is niet mijn bedoeling geweest om mensen met de actie te duperen. We hebben nooit verwacht dat het zo snel zou gaan met deze kaarten. De openingstijden van de verschillende FRS filialen heeft er voor gezorgd dat veel mensen zonder rede hebben gewacht totdat het filiaal in de buurt zou openen. Ter vergeefs bleek later want bij de filialen die vroeg openenden zijn alle tickets binnen tien minuten verkocht. Verspreid door heel Nederland en allen bij verschillende (vooral stations-) filialen. Dus er is geen sprake geweest van corruptie bij filialen of andere onregelmatigheden. Het is gewoon een doorslaand succes geweest waar eigenlijk niemand op gerekend heeft.

Sorry voor het ongemak maar ik verzeker jullie dat mensen met 'reguliere' kaarten een net zo heftige avond gaan meemaken!

Irfan van Ewijk

Old Post Sep-15-2002 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > VIP tickets Innercity 21/12/02
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback1996 Dreamy Progressive Trance you hear maybe [2015] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWhiteroom - "Whiteroom" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:32.

Forum Rules: