Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Weet iemand wat de bekende DJ's verdienen???
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ik moet wel effe zeggen dat als je inderdaad dj's gaat vergelijken dan moet je ze wel dj's uit hun eigen style nemen.
Wat er al gezegt wordt, als je Tiesto moet vergelijken pak dan een Ferry Corsten, Armin van Buren Marco V of Eric e en dan springt Tiesto er weldegelijk bovenuit.
Als je naar de techno kant kijkt vind ik Cari Lekebusch en Richie Hawtin de ultieme dj's voor een feest.

Ik werk trouwens in een discotheek en zo extreem zijn de prijzen ook niet, kijk naar een Marco V, die is aan het schitteren na zijn set op Innercity en hij kwam bij ons draaien voor 2 uurtjes.
Meer dan 6000 piek wordt er niet neergelegt hoor.

Ik ben trouwens op zoek naar nog wat Heineken Horizons mp3, ik weet niet of mensen dat feest kennen van vorig jaar koninginnendag maaaaar die technozaal was zo mega stampen.
En nu vroeg ik me af, weet je waar ik die mp3 ken vinden, mail dan effe naar [email protected]
Thanx en greetzzzz

Techno through my vains.....

Old Post Apr-15-2001 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cold
Senior tranceaddict

Registered: Oct 2000
Question

Wat denken jullie dan van Dave Clarke?? (naar mijn mening DE beste techno DJ)
Die draait echt wel beter dan o.a. Carl Cox...
...en zal ook wel een behoorlijk bedrag per avond vragen.

Have F.

Old Post Apr-15-2001 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cold Click here to Send Cold a Private Message Visit Cold's homepage! Add Cold to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
Drunk

quote:
Originally posted by Cold
Wat denken jullie dan van Dave Clarke?? (naar mijn mening DE beste techno DJ)
Die draait echt wel beter dan o.a. Carl Cox...
...en zal ook wel een behoorlijk bedrag per avond vragen.

Have F.

Nou, ik heb Dave Clarke Live @ Impulz 17-02 op mp3 (ben er zelf niet geweest helaas) maar daar was die toch behoorlijk aan het kutten een paar keer hoor!
Maar voor de rest is het een hele goeie dj inderdaad!!

Old Post Apr-15-2001 20:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by magrec

beter dan ehm persoonlijke mening ehm tiesto is weliswaar mijn nr1 dj maar als ik dan een liveset van een digweed op zet tsja als er iemand strak mixt dan is het digweed wel.

tiesto is idd nog bezig om grotere naamsbekendheid te krijgen (paul oakenfold helpt hem daar ook aardig mee) maar hij moet het nog wel waar gaan maken in amerika en duitsland en frankrijk (heeft ie nog nooit gedraaid) \

Zover ik weet is tiesto toch al vrij bekend hoor in de states...vrienden van mij die daar wonen kennen hem allemaal en als ik hun reakties hoor is hij ook erg groot aan het worden daar

Old Post Apr-16-2001 14:31  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Ik ben het helemaal met Akira eens. Kijk eens op dit forum. De meeste zijn Amerikanen en allemaal kenne ze Tiesto wel.
Laters

Old Post Apr-16-2001 20:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik ben het helemaal met Akira eens. Kijk eens op dit forum. De meeste zijn Amerikanen en allemaal kenne ze Tiesto wel.
Laters

Nogal logisch he! je wordt op deze site namelijk dood gegooid met Tiesto!!! En Dj Lex neem nou maar aan dat Tiesto nog lang niet zo ver is als gevestidge namen als Jeff Mills en Carl Cox... je kan je er wel tegen verzetten maar je zal het zelf wel in gaan zien.

Old Post Apr-16-2001 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Lightbulb

Wat maakt het nou uit welke DJ bekender is. De ene vind die goed en de andere die en zo zal het toch altijd blijven.

Old Post Apr-16-2001 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Registered: Jan 2001

Carl Cox vraagt $90.000 voor een set van 3 uur.
Die prijs heeft ie vlak na Sensation verandert.

Tiësto is trouwens echt wel minder bekend dan Cox, Sasha (de grootmeester), Oakenfold, Digweed, Mills, (wijlen) Tony De Vit, Darren Emerson, Underworld, etc., etc.

Tiësto wordt nu wel bekender in de UK, hij heeft d8 ik ook residentie (1x in de maand ofzo) bij Gatecrasher wat toch echt wel een top-club is.

Hij zit eraan te komen, maar is nog lang niet zover als bovenstaande namen.
Oakenfold heeft hem wel getipt als 1 van de beste opkomende DJ's. Die het later nog wel eens flink kon gaan maken. Net als de amerikaans D:Fuse trouwens, die ook flink weet te beuken. Is hier niet zo bekend maar toch.

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Apr-16-2001 22:02 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Wink

quote:
Originally posted by Remy D
Wat maakt het nou uit welke DJ bekender is. De ene vind die goed en de andere die en zo zal het toch altijd blijven.

Nou deze thread heet: "Weet iemand wat de bekende DJ's verdienen???" En aangezien bekendheid een belangrijke rol speelt in de verdiensten van een DJ maakt het dus weldegelijk uit welke DJ bekender is...

Later

Old Post Apr-16-2001 22:19  Netherlands
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Jukx

Nogal logisch he! je wordt op deze site namelijk dood gegooid met Tiesto!!! En Dj Lex neem nou maar aan dat Tiesto nog lang niet zo ver is als gevestidge namen als Jeff Mills en Carl Cox... je kan je er wel tegen verzetten maar je zal het zelf wel in gaan zien.

HIer geef ik je groot gelijk in...Tiesto is nog niet zo bekend als digweed,sasha,carl cox etc dat blijft een feit.die zijn gewoon echt megagroot. Tiesto is echter ook geen kleintje meer hoor

p.s eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit wat van sasha gehoord...hehe ken hem wel van naam maar qua muziek zegt ie me geen ene reet

Old Post Apr-17-2001 00:45  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Weet iemand wat de bekende DJ's verdienen???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMDK Played Track [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrisco - Ultra [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:03.

Forum Rules: