Originally posted by ScuL
Als haar een vraag gesteld werd ontweek ze iedere keer het antwoord en ging vrolijk over wat anders lullen
dat is toch slim als je het er niet over wil hebben, en als de intervieuwers het niet door hebben..
Lijkt mij dat zij dan niet de gene is die dom is.. maar hun
Sep-05-2002 17:52
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Wat zit iedereen toch weer dom te zeiken..
Het gaat er alleen maar om dat ze naakt in het blaadje staat en THATS IT
De eerste beste moment dat die foto's hier neer gezet worden zijn jullie diegene die als eerste de rechter muisknop indrukken, "opslaan als/safe as" gebruiken en meteen die foto's uitprinten om op de avond weer effe flink het plafond te witten.....bekijk die geile pics en zeik niet zo!
zucht...
Sep-05-2002 17:56
mastah jc
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2002
gelijk heb je....
Sep-05-2002 18:42
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by New Wave
Wat zit iedereen toch weer dom te zeiken..
Het gaat er alleen maar om dat ze naakt in het blaadje staat en THATS IT
De eerste beste moment dat die foto's hier neer gezet worden zijn jullie diegene die als eerste de rechter muisknop indrukken, "opslaan als/safe as" gebruiken en meteen die foto's uitprinten om op de avond weer effe flink het plafond te witten.....bekijk die geile pics en zeik niet zo!
zucht...
Me plafond moet nodig gewit worden, WAAR blijven die mooi ingescande foto's dan. God heb geen printer thuis, shit ken ik ze niet uitprinten, dat wordt goed mikken dan
Sep-05-2002 20:12
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
GGG - Gina Wild - Entire Movie [DivX].avi
beter rukmateriaal lijkt me
Sep-05-2002 21:15
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
kommop mensen, die foto's moeten toch allang gelekt zijn? Zoniet dan is dit de eerste keer dat de piraat eens achter de feite aan loopt...
Al is de BUMA/STEMRA nog zo snel, de ware piraat achterhaalt hem wel
Sep-05-2002 22:00
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Mr Zimz
t lijkt mij wel leuk om zoiezo een keer een kut in real live te zien.. ik heb altijd sex in t donker.. of geen sex.. maar zoals je weet komt daar verandering in
en ik ga voor de stippellijn..
zeg knulletje, beetje meer respect mag wel hoor. wordt jij nou maar eens eerst volwassen...
Sep-05-2002 22:39
Mr Zimz
tranceaddict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
zeg knulletje, beetje meer respect mag wel hoor. wordt jij nou maar eens eerst volwassen...
respect.. voor wat?
en ja ik ben er hard aan bezig!
Sep-05-2002 22:55
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Grinz rizzie,hij heeft geen respect omdat ie er nog nooit 1 irl heeft gezien,k betwijfel ten zeerste offie er uberhaupt ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde
Ennuh Wavje heeft gelijk,elke knul die hier loopt te zeiken dat ze een domme slet is loopt zich het hardst op de foto's af te rukken naar mijn id *SIGH*
Sep-06-2002 07:00
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Donna
Grinz rizzie,hij heeft geen respect omdat ie er nog nooit 1 irl heeft gezien,k betwijfel ten zeerste offie er uberhaupt ooit vaker dichtbij is geweest behalve dan de keer dat zn mama m baarde
Ennuh Wavje heeft gelijk,elke knul die hier loopt te zeiken dat ze een domme slet is loopt zich het hardst op de foto's af te rukken naar mijn id *SIGH*
Hey, ik vind het geen domme slet, maar juist een hele mooie vrouw! En ik ga die Playboy wel kopen ja. En nee voor het rukken heb ik um niet nodig, daar heb ik een vriendin voor.
Sep-06-2002 07:58
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hey, ik vind het geen domme slet, maar juist een hele mooie vrouw! En ik ga die Playboy wel kopen ja. En nee voor het rukken heb ik um niet nodig, daar heb ik een vriendin voor.
Ja en die is nu 4 maanden naar Singapore dus die playboy komt nu wel zeer goed van pas meneer Brammetje
Sep-06-2002 08:22
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik vind het echt wel een mooie vrouw en die pics gaan zeker wel op de hd opgeslagen worden!! dat gedoe over thera.. laat der, dan kan ik tenminste genieten van haar naaktfotos. want laten we eerlijk zijn het grotendeel hier heeft echt lopen wachten op het moment dat ze een keer naakt zou poseren, dus be happy en sla die zooi lekker op