|
zo, ben ook weer wakker!
ik vond het echt een heel leuk feest!! ik had het niet verwacht maar het was echt heel erg leuk!! ik vond de line-up nogal tegenvallen, erg veel standaard namen aangevuld met het softe, saaie Intec-label. dus ik had een beetje mijn twijfels, maar uiteindelijk heb ik me heel erg vermaakt! muziek was inderdaad niet altijd even bevredigend maar het feest zelf was gewoon heel erg gaaf!!
leuke mensen, geen patsers of van die opgefokte mannetjes en de sfeer was ook heel erg goed. die belgen kunnen echt wel feestvieren zeg. dehele tijd juichen en handen in de lucht, echt cool! voor een feest van 35.000 mensen was sfeer echt top!! ook dat had ik niet voor mogelijk gehouden.
voor de rest wel jammer dat ik Adam Beyer en Rush heb gemist omdat de zaal volzat en je daardoor niet meer naar binnen mocht 
wel het laatste half uur van Underworld gezien en dat was echt gaaf!! die gasten stonden echt hele stoere breakbeat te spelen!
voor de rest Stanny Fransen, Justin Berkovi, Marco Carola, Marco Bailey en Mistress Barbara gezien.