Originally posted by Dj Moriano
שקראתי את הט'רד הזה נזכרתי במשהו שחבר שלי סיפר לי....
הוא ראה מישהו מתחיל עם מישהי במסיבה והיא לא אמרה לו שהיא לא מעוניינת בצורה נורמאלית היא אמרה לו "זוז מפה מכוער אתה מסתיר לי את כל האנשים"...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-17-2002 05:03
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
חחחחחחחחחח, קרעת אותי מורן... אני חייב לנסות את שניהם!
אבל יש פה אפשרות שהן יקחו אותך ברצינות, יענו שאתה מתחיל איתה ברצינות עם מים או שחבר שלך באמת אמר לך משהו בסגנון, ואז אתה יוצא קמצן בטריק עם המים ודביל בטריק של הדיסקוטק.
___________________
Sep-17-2002 05:42
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
אני שונא טיפשות זה מעצבן
ישלנו פקידה בבסיס שכל הזמן נמרחת עלי ועומד לי כמו מרגמה 60
אבל היא כזו טיפשה שזה מוציא אותי מדעתי
והיום תפסתי טרמפ עם שוטר תנועה ברכב אזרחי מאריאל לצומת ירקון
קיצור עוברת לידנו פג'ו באיזה 2000 קמ"ש ותבינו שהנהג הוא שוטר תנועה ואנחנו כל הדרך מדברים על ענישה וקנסות וכאלה
קיצר יש את הפז'ו הזו עוברת לידנו ב200 קמש ויוצאת בחורה משהו קטלני מהחלון מסתלכלת 2 שניות ושולחת נשיקה מה עצבנית
קיצר אני עושה לשוטר לידי: אחי היא אומרת לך שלום אז עושה לי
"הן לא אומרות לי שלום, הן אומרות לי, אבל השוטר נסעתי רק 100"
קיצור אני קולט שהיא יענו נישקה אותי ושהרכב מתרחק אני עושה לשוטר
"תרדוף אחריה !!!!! תן גז""
הוא עושה לי
"אני שוטר"
(בן זונה מנייאק)
קיצור הפז'ו באה נוסעת פתאום אתה קולט שהרכב עובר ליד משאית והבחורה הטיפשה הזאת באמא שלי אני בן זונה אם עוד שניה לא היה יורד לה הראש
שונא טיפשות
___________________
Sep-17-2002 09:28
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
מורן זו הזאת מרמת אביב שאמרת לי?!
חפיף אחי יהיה בסדר
וכן סתומות זה לא עם כל כך טוב...
יש לי אחת בכיתה נראית סוף... ושאני אומר סוף אין לכם מושג מה זה...
תשאלו את תומר ואת צח...
קיצר היא סתומה כל כך שאני מניאק אם מישהו יצליח להחזיק איתה 5 דקות שיחה על משהו לא שטחי
אחרי המגן באזרחות היא באה אליי כזה ושואלת אותי מה עשיתי בשאלה אחת... קיצר עניתי לה והיא הבינה שהיא ענתה כמוני אז התחילה באמצע בית ספר מול כולם לצעוק וקפצה עליי חיבקה אותי נישקה אותי... מה לא
והכל בגלל סעיף מסכן
___________________
.
Sep-17-2002 12:23
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
מה אתם משחקים לי אותה כולכם
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל
(אל תעלבי אלונה, זה היה בצחוק)
___________________
Sep-17-2002 12:28
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by nesher
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל
חחחחחחח
ראסמי
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-17-2002 14:43
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by nesher
מה אתם משחקים לי אותה כולכם
בנות קובעים לפי הכוס לא לפי השכל
(אל תעלבי אלונה, זה היה בצחוק)
כןןן.... בטח ובגלל זה אתם נפרדים איתן אחרי שאתם מבינים שהן טיפשות....
Sep-17-2002 20:51
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-17-2002 20:54
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by NaOren
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי
?!!!? על מה תדברו בסיגריה של אחרי
___________________
Sep-17-2002 21:07
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by Ariels
?!!!? על מה תדברו בסיגריה של אחרי
זה תסמוך עלי
:-)
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-17-2002 21:09
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
quote:
Originally posted by NaOren
למה?
ראסמי שלא מפריע לי שחברה שלי תיהיה טיפשה... כאילו וואלה אם היא חכמה אז יותר טוב, אבל זה לא משהו שמפריע לי
וכאילו מה תעשה איתה כל זמן שאתה לא שוכב איתה?? על מה תדברו?!?
לא מדברת על טיפשות אלא כאלה חסרות שכל לחלוטין...