Originally posted by MaGiK54
Vind zelf apres-ski zuig. Krijg koppijn van het ene moment laat je tietuh zien schut je kont, dan weer een commerciële trance-meukplaat erdoorheen, dan weer iets over een krokodill, dan gaan we gezellig hosuh, dan moet je weer je handjes de lucht in gooien. Ik raak helemaal van slag van deze meuk. In de overige genres die je hebt opgegeven zit te minste nog wat logica en er is over de muziek nagedacht. Apres-ski-shit is een stom tekstje verzinnen over tieten, de handjes de lucht in gooien en wie is er al dronken en wie niet.
Je schijnt er wel verdomd veel vanaf te weten
Overigens vind ik niet dat je hardstyle (in welke vorm dan ook) kan vergelijken met techno... Wereld van verschil!!! Techno is niet zo mijn ding, maar ik heb er meer waardering voor dan voor hardstyle.
En voordat ik ut te horen krijg... dit is dus een persoonlijke mening...
Grtz!
Sep-13-2002 23:28
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by eieregooie
En voordat ik ut te horen krijg... dit is dus een persoonlijke mening...
Sep-14-2002 11:33
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by AlFerox
mwoah.. dacht het niet!
in de BG van een tijdje geleden (vorig jaar ofzo) stond hardstyle beschreven als een combinatie van duitse hardtrance en nederlandse oldschool.
ik denk dat die beschrijving wel redelijk in de buurt komt.
Deze beschrijving is idd best goed.
Maar ik bedoelde eigenlijk wat "het grote publiek" onder Hardstyle verstaat.. niet de kenners
Het lijkt meer een "modenaam"... eerst was alles wat hard was hardhouse, nu hardstyle. Goed voorbeeld is de ID&T Hardhouse serie, nou ik weet niet wat ID&T onder hardhouse verstaat er staat verdomd weinig HH op deze compilatie.
Sep-14-2002 17:57
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by moogwai
Goed voorbeeld is de ID&T Hardhouse serie, nou ik weet niet wat ID&T onder hardhouse verstaat er staat verdomd weinig HH op deze compilatie.
Maakt tegenwoordig niet meer uit hoe je het noemt....het verkoopt toch wel! En daar gaat het ID&T uiteindelijk om....
ik vind r&b de ergste die erbij zit...maar hardstyle kan ik ook niet echt waarderen, mede door de uitleg die chicane gaf... r&b lijkt me duidelijk verder, skihut vinnik als je in de stemming bent best wel lachen gewoon, niets meer en niets minder.
Sep-14-2002 19:42
eieregooie
Perceptions
Originally posted by TimeportE
dat zal wel maar je krijgt het toch te horen...
En terecht ook... als ze mijn "ding" zouden afzeiken zou ik ut ook nie leuk vinden...
Sep-15-2002 02:38
mr.marcello
Supreme tranceaddict
quote:
En terecht ook... als ze mijn "ding" zouden afzeiken zou ik ut ook nie leuk vinden...
Ach, zolang die mening goed beargumenteerd wordt heb ik er geen probleem mee.....
Met vriendelijke groet.
Sep-15-2002 09:51
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
R & B: zoals alishia keys dat vind ik nog wel ok, of angie stone (maar dat is meer soul)
Rock: kan er wel mee door, radiohead en muse zijn zeker mijn favo's
rap: N.E.R.D (neptunes), wu tang clan kan ik ook wel naar luisteren
apres ski: Na hardstyle toch echte bad ass muziek
Nederlandstalig: geen smartlappen ofzo maar acda en de munnik, blof enzo ook wel ok
country: mwah kheb er geen hekel aan, maar liever niet
Klassiek: Euhm ja ik een klassieke achtergrond whehe dus dat kan ik wel waarderen (geen strauss shit ofzo )
hardstyle: (super dat deze erbij zit ) das pas echt troep, hoe bedoel je commerciëel, deze style wordt nu al helemaal uitgemolken en niemand die het in de gaten heeft een harde beat en een break en je hebt een hardstyle plaat.
Sep-15-2002 10:52
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Je schijnt er wel verdomd veel vanaf te weten
Ja me beste kameraad is Apres-Ski fan, hij heeft ook alle cd's van de Apres-Skihut. Echt zo van rennen naar de winkel als deel 20 uitkomt Dus als ik bij hem thuis zit of in de kroeg zit (hij is barkeeper) dan moet ik door de ski-hut hel heen.
Hij is al 19 jaar me beste vriend, maar zijn liefde voor de apres-ski is een groot minpunt en zijn voorliefde voor Klubbheads is trouwens ook irritant.
Sep-15-2002 11:06
eieregooie
Perceptions
Originally posted by MaGiK54
Ja me beste kameraad is Apres-Ski fan, hij heeft ook alle cd's van de Apres-Skihut. Echt zo van rennen naar de winkel als deel 20 uitkomt Dus als ik bij hem thuis zit of in de kroeg zit (hij is barkeeper) dan moet ik door de ski-hut hel heen.
Hij is al 19 jaar me beste vriend, maar zijn liefde voor de apres-ski is een groot minpunt en zijn voorliefde voor Klubbheads is trouwens ook irritant.