Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mr Zimz
tranceaddict

Registered: Aug 2002

nou...

de dingen die Zip belangrijk/sexy vind aan een vrouw
- een goed gebit ( nog niet eerder genoemd! )
- kontje ( uiteraard!! )
- normaal formaat tietjuhz
- strak buikje
- Lllllllllllllllange benen wel KAAL uiteraard!!
- blote rug!!

enneh verder ja .. dat t wel een ECHTE vrouw is

dingen die Zip helemaal nix vind

- okselhaar
- piercings ( behalve een heeeeeeeeeel klein diamantje in de neus )
- siliconen
...ja d'r ken zoveel niet mooi zijn aan een vrouw

Old Post Sep-16-2002 00:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Mr Zimz Click here to Send Mr Zimz a Private Message Visit Mr Zimz's homepage! Add Mr Zimz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Owja, mijn iedeale vrouw is precies zoals Zip's zusje

Old Post Sep-16-2002 00:28 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by eieregooie
Owja, mijn iedeale vrouw is precies zoals Zip's zusje

Hrm... Jasper.. je zusje zag er ook niet bepaald verkeerd uit

MAAR DAT IS WEER EEN HELE ANDERE DRAAD!!

/me spanks Eieregooie voor het ophalen van het zusjes thread

Old Post Sep-16-2002 08:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Die foto's van poekie zijn wel lol,ze is er altijd op uit om mensen te shockeren wat ook lukt,heb ze lol in en vind ik ook wel ok.

Een mooie sexy vrouw is iemand met een heel aanwezige uitstraling die een positief gevoel op je overbrengt,kleding daarbij is weer heel persoonlijk,ik vind t prachtig als een vrouw met het daarvoor juiste figuur vaag doorschijnende kleding (niet strak) aanheeft ZONDER enig ondergoed,zodat wanneer er een bepaalt licht langs de persoon gaat je je afvraagt of je t goed zag en erop gaat letten,dan ben je naar mijn mening een sexy vrouw met charisma en zijn mensen ook nog s heel de avond met je bezig

Een sexy dude is er 1 die op een voor mij acceptabele manier schijt aan me heeft,dus kan hier geen uiterlijke kenmerken bij geven want dat verschilt telkens weer

Old Post Sep-16-2002 10:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Wat vind je sexy aan een vrouw... best moeilijk als je er zo over nadenkt. Ik denk dat het een combinatie van dingen moet zijn:

Ten eerste; slank (geen anorexia, maar ook weer niet te breed zeg maar). Dus alles in proporties.

Ten tweede: dr gezicht. Daar kijk je (ik wel tenminste) altijd als 1e naar, en dan voornamelijk de oogjes .

Ten derde: achterwerk. Moet niet zo zijn dat als ze gaat zitten er vanzelf een soort "poef"-geval ontstaat....

Maar dit zijn de uiterlijke kenmerken, innerlijke zijn minstens zo belangrijk, zo niet belangrijker (voor een relatie dan, maar voor gewoon op straat/disco de 1e drie punten).

Oftwel samengevat:

De billen van Lopez, gezicht van Spears, benen van Spears

Old Post Sep-16-2002 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Chicane
Hrm... Jasper.. je zusje zag er ook niet bepaald verkeerd uit

MAAR DAT IS WEER EEN HELE ANDERE DRAAD!!

/me spanks Eieregooie voor het ophalen van het zusjes thread

Ehhh?? Hoe noem je me?

Old Post Sep-16-2002 12:54 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Wat ik geil vind aan een vrouw?

<<==== Sjek me nieuwe Avatar

Old Post Sep-16-2002 12:58 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
@ddicted
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ziek !

Old Post Sep-16-2002 13:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for @ddicted Click here to Send @ddicted a Private Message Add @ddicted to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Whahaha! Bizarre...

Old Post Sep-16-2002 13:15 
Joost008
...Walking on Clouds...

Registered: Sep 2001

Voor mij is het toch echt de kont waar ik het eerste naar kijk, net als de benen. Verder ist ook wel leuk als er een beetje een leuk koppie op zit en dat ze een lekker lijntje heeft. Ik ben niet veeleisend:P.....

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Sep-16-2002 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ik vind de heertjes over t algemeen zo veeleisend als de tering,maar t zijn dan natuurlijk zelf allemaal ook brad pitt's en tom cruisjes

Mooie mensen zijn diegenen die mooi zijn om wat ze in je losmaken,heeft verder niets met innerlijk of uiterlijk te maken.

Old Post Sep-16-2002 15:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ik denk dat de meesten gewoon een lijstje opnoemen van wat ze mooi vinden aan een vrouw en niet bedoelen dat als een meisje iets niet heeft, er geen relatie kan ontstaat....

maar dat is mijn interpretatie....

Ultra-sexy:

kontje
uitstraling

(relatie)-eisen:

leuk hoofdje
leuk lijfje

Old Post Sep-16-2002 16:04 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat vind jij ultra-sexy aan een vrouw
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Please Id This Track [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDes Mitchell - "Welcome To The Dance" (Part 2 Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:41.

Forum Rules: