nee, wat ze bedoelen is dat ze het ordinair vinden, Ma Flodder gehalte enzo, je kent het wel. Vind ik dus echt onzinnig en bekrompen. Zelfde als dat een meisje geen bier zou mogen drinken, omdat het dan een ordinair mokkel is, of anders wel een manwijf.
Ik denk dat degenen die me kennen weten dat ik geen van beide ben (je kan veel van me zeggen, behalve dat!), maar omdat ik zou roken of bier drinken zou ik dat WEL zijn?!?
RAAAAAAAAARE gedachtengang!
enne Teknikol: jij moet je niet verontschuldigen dat je rookt. Hooguit aan jezelf, maar niet aan anderen op een forum! (die zin van je 'jullie zullen me wel slap vinden'). Het roken hoort niet bij je persoonlijkheid, het is alleen een domme gewoonte
Over slap gesproken:
Rokers uitkafferen, dat is pas slap. Respect voor elkaar, dus waarom niet voor rokers? Zolang rokers ook maar respect hebben voor niet-rokers! (en dan niet zeggen dat er laatst een onbenul in de trein zat te roken op het balkon, dus jij nu recht van spreken hebt om rokers uit te kafferen!)
Sep-15-2002 23:19
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Eye-Riz
nee, wat ze bedoelen is dat ze het ordinair vinden, Ma Flodder gehalte enzo, je kent het wel. Vind ik dus echt onzinnig en bekrompen. Zelfde als dat een meisje geen bier zou mogen drinken, omdat het dan een ordinair mokkel is, of anders wel een manwijf.
Hmm nee... k denk tog echt dat ze bedoelen dat ze vrouwen die roken minder aantrekkelijk vinden, wat ook vrij logisch is aangezien iedereen die dat gezegd heeft jongen/man is. k denk niet dat bedoeld wordt een rokende vrouwen taboe zyn... lykt my verder ook dat vrouwelijke niet-rokers ook zo denken over mannelijke wel-rokers... of zie k t nou helemaal verkeerd?
Sep-15-2002 23:44
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
En ik doe heel erg me best om ut forum lekker blauw te zetten, maar ut wil nie echt lukken
Sep-16-2002 00:48
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Apoptosis
Hmm nee... k denk tog echt dat ze bedoelen dat ze vrouwen die roken minder aantrekkelijk vinden, wat ook vrij logisch is aangezien iedereen die dat gezegd heeft jongen/man is. k denk niet dat bedoeld wordt een rokende vrouwen taboe zyn... lykt my verder ook dat vrouwelijke niet-rokers ook zo denken over mannelijke wel-rokers... of zie k t nou helemaal verkeerd?
Tis niet zo dat ik afknap op de persoon die rookt, maar omdat ik zelf niet rook, en het onwijs smerig vind ruiken hoef ik echt geen vriendinnetje te hebben dat rookt. Sterker nog ik vind dat ze nog is een x een algeheel rookverbod moeten maken in alle openbare gelegenheden. Dus ook in kroegen enzo. Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken.
Sep-16-2002 07:09
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Het smaakt echt super ranzig als je met een meidje aan het kussen bent en ze het net een peuk gerookt....echt viesviesviesvies...der kenej gewoon op afknappen, simpel....denk dat heel veel dat hebben......heeft verder niets te maken met mensen veroordelen op het gebied van roken...
Sep-16-2002 07:46
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Blik
ik denk dat de mensen die dat gezegd hebben meer bedoelen dat ze geen relatie zouden willen hebben met iemand die rookt. Dus niet dat het niet zou "mogen".....
Dat bedoelde ik idd.
Sep-16-2002 08:49
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by John
(nee, rokers zijn van die ruigste gasten (in de brugklas wel trouwens))
raad eens in welke klas ik zit!
Sep-16-2002 08:54
AlFerox
quote:
Originally posted by Jappio
Sterker nog ik vind dat ze nog is een x een algeheel rookverbod moeten maken in alle openbare gelegenheden. Dus ook in kroegen enzo. Weet wel dat dit niet echt haalbaar is maar waarom zouden mensen die niet roken de dupe moeten worden van mensen die wel roken.
nouja, wat een bullshit zeg!
dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'.
zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen.
mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van.
dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar.
Sep-16-2002 09:04
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Ik vind het echt triest dat mensen blowen en wiet niet onder roken wil laten vallen... wat doe je er dan mee? Inhaleren boven een wasbak met kokend water?
Ik rook niet, ik ben verslaafd aan platen kopen en 1 plaat is al even duur als een pakkie peuken, dus...
over vrouwen die roken, opzich heb ik er geen moeite mee.. vind het niet fijn, maar wie ben ik om te zeggen dat ze dat niet mag doen? Ik bijt bv nagels, dus daar moet zij maar mee leren leven whehehe
Sep-16-2002 09:07
@ddicted
Supreme tranceaddict
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by AlFerox
nouja, wat een bullshit zeg!
dat is toch gewoon geven en nemen. andere mensen zullen weer last hebben van gewoontes waar jij je 'aan schuldig maakt'.
zo kunnen mensen die geen alcohol drinken gaan pleiten voor een algemeen alcoholverbod. omdat ze tijdens het uitgaan zoveel last hebben van dronken mensen.
mensen die geen auto rijden kunnen gaan pleiten voor het afschaffen van auto's want zij (en de rest van de wereld) hebben er zo een last van.
dat heet dus gewoon rekening houden met elkaar. iedereen heeft af en toe weleens last van elkaar.
Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen !
Sep-16-2002 09:10
AlFerox
quote:
Originally posted by @ddicted
Ja hallo der is wel 1 verschil, het is bewezen dat je van passief roken kanker kunt krijgen.
Ik heb nog nooit iemand gezien die last kreeg van zijn lever omdat hij elk weekend dronken mensen zag lopen !
ja van te lang in de zon zitten krijg je ook kanker. blabla.
betekent dat dan ook dat jij nooit in de zon zal lopen?
Sep-16-2002 09:16
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
ik rook niet, zal er ook nooit mee beginnen. vindt het bij vrouwen wel een minpunt als ze roken