|
|
|
|
 |
Gekhous
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
|
|
| quote: | Originally posted by New Wave
Al sje 5 mei naar Shockers gaat dan weet ik zeker dat er veel kleine kinderen bij zitten die helemaal niet weten dat er techno gedraait wordt.
Ik denk zelf dat veel mensen het die avond vroeg voor gezien houden.......dat hoop ik dan maar want ik heb geen zin om naar kutkoppen te kijken omdat ze trance willen horen. |
zou inderdaad heel vervelend zijn als het spijkerbroeken volk weer om de hoek komt kijken ja, maar ja, dan ren ik gewoon de techno hal in ofzo, daar achtervolgen ze me echt niet  
| quote: | | Ik vind ook dat ID&T fout bezig is en zich moet realiseren dat het aantrekken van "verkeerde" mensen naar feesten niet echt goed is voor die scene, ik leg hier dus de meeste nadruk op Shockers feesten. |
ID&T zou beter moeten weten, die hebben het met hardcore ook al de verkeerde kant op zien gaan, maar blijkbaar is geld belangrijker voor ze, SO FUCK EM!!!!!
| quote: | | Maar we hebben Awakenings nog gelukkig............en die zal nooit commercieel worden, want zo groot is dat feest gelukkig niet :-) |
wat ik over de laatste Awakenings heb gehoord in Rotterdam, was dat ook al 3x bagger omdat er spijkerbroeken rond liepen... zonde...
Apr-23-2001 14:53
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
|
|
|
Apr-23-2001 16:40
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:19.
Forum Rules: