Heb hem nou 2 keer gezien en beide keren ging ik uit m'n dak...eerste keer was op het rasicm beat it festival en de 2e keer was dutch dimension
Ik vind die mensen in de music discussion zielig als ze gaan zeggen dat hij niet kan draaien, eentonig is, een rmx niet naar hun smaak is of dat hij een verkeerd t-shirt aanheeft. Die mensen moeten altijd iets te zeiken hebben en daar pakken ze tijs voor.
Als ze gaan janken ofzo iets moeten ze maar is dutch dimension downloaden,la rocca, eccential mix of homelands...deze zijn allemaal klassiekers!!!!!!
En over armin...heb hem, nou 1 keer live gezien, op mysteryland, en hij was door echt zeer goed...klopt met de hitjes maar toch wel wat diepgang
Greetz Muppet
Sep-27-2002 20:19
Jappio
.
Registered: Dec 2001
t kan me misschien, heel vreemd, niet echt interesseren wat die gasten zeggen van dat music discussion forum.. Als ze t nix vinden, kom dan niet naar feesten enzo heb ik ook weer een btje ruimte om te dansen tussen de houthakkende bouwvakkers
Ik weet wel dat tiesto voor mij absoluut nummer 1 is. Als ik nu nog de setjes luister van la rocca, dd, impulz dan krijg ik echt weer het gevoel van die feesten; van die tijd. Ik denk dat tiesto meer is dan dj, hij heeft gewoon super veel feeling met het publiek..
Ma ja, 9 november voor de 8e x ofzo naar tiesto.. Heb er zin an
(lloret bumper's )
(arnhem tiesto solo)
(now & wow tiesto solo)
(dutch dimension)
(black hole music night --> eau )
(Impulz outdoor 2002)
(ISOS release party n&w)
Registered: Sep 2001
Hmm ben ik dan de enige die Tiesto wat minder vind?? Blijkbaar wel... Het is niet zo zeer zijn draaistijl want die is toch wel perfect. Maar eerder zijn muziek keuze. Ben niet echt into die soft trancy gebeuren wat hij draait. Heb hem wel eens live gezien, en kan dan wel meegeven dat hij bij de beste van de wereld hoort. Maar ja dan moet je ook nog eens zijn muziek keuze waarderen. En daar hekel ik een beetje op. Vind zijn nieuwe weg die hij insloeg met Flight 643 en Lethal Industry zeker wel geslaagd. Hou meer van dat stevige pak aan trance dan dat softige blije gedoe. En juist dat blije vindt ik weer een min punt wat hij heeft.
Verder weinig te melden over dit onderwerp..
Oh ja in de hardcore periode produceerde hij ook leuke nummers. Helaas dat hij nooit meer hardcore zal maken. Misschien ook niet handig na die hele affaire.. Maar ja..
Vind zijn nieuwe weg die hij insloeg met Flight 643 en Lethal Industry zeker wel geslaagd. Hou meer van dat stevige pak aan trance dan dat softige blije gedoe. En juist dat blije vindt ik weer een min punt wat hij heeft.
ja, dat is gewoon persoonlijke smaak, en k ben blij dat je dat gewoon zegt in plaats van te zeggen dat ie stinkt omdat hij jou stijl niet draait..
Ik hou juist wel van die ytrance met van die rustige stukken erin, zoals, cafe del mar, devotion van yahel, en Magik Journey bijvoorbeeld, maar ff lekker beuken kasn ik ook zeker wel waarderen, maar ik ga daarvoor liever naar een optreden van Marco V ofzo..
Sep-28-2002 20:20
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
Tiesto kan wel beuken, hij doet het alleen zeldzaam
2) impulz 2002. feest deed me niets. een GIGANTISCH gejoel toen ie opkwam.. blech (heb ik een hekel aan) en wat ie vervolgens 40 minutenlang deed, deed mij persoonlijk helemaal NIETS (maar kan ook door verkeerde kop komen.
en toch denk ik dat ie binnenkort nog een keer een herkansing van me krijgt, op de big capital party ofzo. ik twijfel alleen of ik nou zal gaan of niet.... vraag me niet waarom maar kheb geen zin om kaartje te kopen, moet de kop eerst weer wat positiever zijn denk ik .
overigens vind ik zn nummers wel vetjes... in my memory... dies zoooooooooooooooooooooo geil (vind ik )
kortom: live moet tiesto zich voor mij nog steeds een keer bewijzen.
Sep-28-2002 21:18
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
O JA!
ik was nog vergeten dat ik echt een walgelijke hekel heb aan statements als: 'hun hebben tiesto niet'. echt zo van: wij zijn nederlanders, wij zijn uberl33t, de rest van TA is dom, heeft nog nooit een dj live horen draaien en blabla . Tiesto komt ook echt nooooooooooit in het buitenland