|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Nouh daar zit je toch zeker wel fout mee ja
Ik wil in principe helemaal niet meer naar feesten waar Tiesto draaid,Capital zou hier een uitzondering van zijn maar tis nog niet zeker of ik daar wel heenga,teveel keuzes te maken en te weinig tijd/geld.
Een feest waar tiesto draaid zorgt voor publiek wat ik niet zoek op een feest,integendeel,ik zou dus eerder voor Dj Maurits kiezen,ookal ligt dat nu ff aan de style die hij zou draaien en de berichten die er over hem werden geschreven bv.
Like je nu zo'n geweldig feest hebt bij Tiesto,veel voorspelbare sets,weinig/geen verassing,en staan met een zooi gasten als haringen in een tonnetje?
Nah no thx,de feesten waar tiesto draaide waren leuk in 2000,in de clubs dan welliswaar,geef mij de mauritsjes maar van tegenwoordig
|
Oct-08-2002 17:35
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
Nouh daar zit je toch zeker wel fout mee ja
Ik wil in principe helemaal niet meer naar feesten waar Tiesto draaid,Capital zou hier een uitzondering van zijn maar tis nog niet zeker of ik daar wel heenga,teveel keuzes te maken en te weinig tijd/geld.
Een feest waar tiesto draaid zorgt voor publiek wat ik niet zoek op een feest,integendeel,ik zou dus eerder voor Dj Maurits kiezen,ookal ligt dat nu ff aan de style die hij zou draaien en de berichten die er over hem werden geschreven bv.
Like je nu zo'n geweldig feest hebt bij Tiesto,veel voorspelbare sets,weinig/geen verassing,en staan met een zooi gasten als haringen in een tonnetje?
Nah no thx,de feesten waar tiesto draaide waren leuk in 2000,in de clubs dan welliswaar,geef mij de mauritsjes maar van tegenwoordig |
hehe

goed, je hebt wel een punt, tiesto was maar een voorbeeldje, zet daarvoor in de plaats een andere populaire dj die jij wel heel goed vind, dan kies je denk ik toch wel voor die dj toch?
zo gaat het voor veel mensen in ieder geval wel, al was tiesto hier dan een slecht voorbeeld want dat is wel het beste voorbeeld van kuddevolk (het publiek dan hè)
correct me if I'm wrong again 
Oct-08-2002 18:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

|
|
|
Oct-08-2002 20:13
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

|
|
|
Oct-08-2002 21:10
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:56.
Forum Rules: