Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Je stapt eruit???
Beetje mekkerig vind je niet?

Old Post Oct-08-2002 14:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

damn dat ging makkelijk!

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Oct-08-2002 15:00 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Hm ging t niet om,snap gewoon niet dat mensen niet normaal kunnen discussieren en toch actief op een forum mee willen doen.

Old Post Oct-08-2002 15:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

no shit sherlock,maar dat wisten we al...al komt er steeds meer kwaliteit in discussies moet ik zeggen.....

Old Post Oct-08-2002 16:57 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

het is toch heel logisch dat mensen eerder kiezen om naar een grote naam te gaan kijken dan naar een helemaal onbekende dj te gaan kijken?

voorbeeld:

als je de keuze hebt om te kijken naar DJ Tiësto in Club <<0>> voor 15 euro entree terwijl in The Matrixx DJ Maurits (ik noem maar een naam ) staat te draaien voor 5 entree, waar ga je dan naartoe? Naar Tiësto omdat je weet dat hij (over het algemeen) voor een geweldige sfeer zorgt, of naar DJ Maurits die je niet kent en waar je nog nooit van hebt gehoord. Want van Steve Lawler hebben een heleboel mensen nog nooit van gehoord kan ik je wel vertellen.

ik weet zeker dat 99% die hier op het forum zit naar Tiesto zou gaan en niet naar die onbekende dj maurits, en daar hoor ik ook bij, en ik denk dat Donna hier ook bij hoort

correct me if I'm wrong please

Old Post Oct-08-2002 17:24 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Nouh daar zit je toch zeker wel fout mee ja
Ik wil in principe helemaal niet meer naar feesten waar Tiesto draaid,Capital zou hier een uitzondering van zijn maar tis nog niet zeker of ik daar wel heenga,teveel keuzes te maken en te weinig tijd/geld.
Een feest waar tiesto draaid zorgt voor publiek wat ik niet zoek op een feest,integendeel,ik zou dus eerder voor Dj Maurits kiezen,ookal ligt dat nu ff aan de style die hij zou draaien en de berichten die er over hem werden geschreven bv.

Like je nu zo'n geweldig feest hebt bij Tiesto,veel voorspelbare sets,weinig/geen verassing,en staan met een zooi gasten als haringen in een tonnetje?
Nah no thx,de feesten waar tiesto draaide waren leuk in 2000,in de clubs dan welliswaar,geef mij de mauritsjes maar van tegenwoordig

Old Post Oct-08-2002 17:35  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Donna
Nouh daar zit je toch zeker wel fout mee ja
Ik wil in principe helemaal niet meer naar feesten waar Tiesto draaid,Capital zou hier een uitzondering van zijn maar tis nog niet zeker of ik daar wel heenga,teveel keuzes te maken en te weinig tijd/geld.
Een feest waar tiesto draaid zorgt voor publiek wat ik niet zoek op een feest,integendeel,ik zou dus eerder voor Dj Maurits kiezen,ookal ligt dat nu ff aan de style die hij zou draaien en de berichten die er over hem werden geschreven bv.

Like je nu zo'n geweldig feest hebt bij Tiesto,veel voorspelbare sets,weinig/geen verassing,en staan met een zooi gasten als haringen in een tonnetje?
Nah no thx,de feesten waar tiesto draaide waren leuk in 2000,in de clubs dan welliswaar,geef mij de mauritsjes maar van tegenwoordig

hehe

goed, je hebt wel een punt, tiesto was maar een voorbeeldje, zet daarvoor in de plaats een andere populaire dj die jij wel heel goed vind, dan kies je denk ik toch wel voor die dj toch?

zo gaat het voor veel mensen in ieder geval wel, al was tiesto hier dan een slecht voorbeeld want dat is wel het beste voorbeeld van kuddevolk (het publiek dan hè)

correct me if I'm wrong again

Old Post Oct-08-2002 18:16 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by Blik

correct me if I'm wrong again

pfff we blijven niet aan gang,ik heb al een fulltime baan

Old Post Oct-08-2002 18:20 
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by DjRV

pfff we blijven niet aan gang,ik heb al een fulltime baan

en toch heb je genoeg tijd om dit te posten

Old Post Oct-08-2002 20:13 
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by Blik

en toch heb je genoeg tijd om dit te posten

Sja maar om dat nou bij al je posts te doen met uitleg erbij word een fulltime baan.

quote:
Total Posts: 6485 (10.07 posts per day)

Old Post Oct-08-2002 20:33 
Blik
The Almighty Blik

ach, dat zijn maar statistieken

ik ben blij als ik tegenwoordig aan 3 posts per dag kom....

Old Post Oct-08-2002 21:10 
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Originally posted by Optimus

ik hadf meestal gewoon geen geld duurde dikke 8 maanden voordat ik voor t eerst alsnog naar Nexus kwam

jij bent een geval apart

Old Post Oct-08-2002 21:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ALARM! -> Geen goede feesten meer in Nederland????
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki need some help [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - "Twisted" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:56.

Forum Rules: