|
שדרג אותי....
אחים, אני מת להכניס שיפוצים בפיסי, או שאני אעשה את זה בעזרת מעט הכסף שיש לי או שאני אעשה את זה בעזרת השם אם אני ארוויח מספיק מהתקלוט כדי לקנות
Top Notch Shit
עכשיו... אני עובד על
Pentium III 450 MHz
8 GB HD
64MB RAM
Creative Sound Blaster Audio PCI 128
ונראה לי שזה כל המידע הדרוש... אני רוצה לשדרג אותו שיהיה יותר בנוי לעבודה בהפקה למה כרגע כשאני מפעיל שני פלאגינים ו-6 ערוצים כבר מתחיל לקרטע. אז אני מבין שהדבר החשוב ביותר זה לקנות כמות של זכרון פנימי, אני מניח ששני כרטיסים או שלושה של
256MB
ומלבד זאת אולי להרחיב את ההארד דיסק, בעקרון לארבעים אבל מאחר ויחסית ההבדל בין 40 לשישים זול בשביל 20 ג'יגה אז למה לא, ובמעבד וסאונד בלאסטר אין לי ממש מושג....
בלי קשר למה שאני יודע, אני זקוק נואשות לקצת עזרה בתחום... מה לקנות, עד כמה להשקיע בו, לאיזה מחיר לצפות ואפילו איפה אפשר להשיג אותו בכזה מחיר...
המון תודה מראש לכל תורם!
___________________
Check My Music
|