|
| quote: | Originally posted by Koodoo
אם אני אשים לי בחתימה למטה תמונה של דולפין עם הראש של היטלר
יעני.. אדולפין
אז יפוצצו אותי במכות? |
כן...
ביום שתעשה את זה יבואו אליך בלילה הביתה אנשים עם מסכות על הפנים וירצחו אותך ואתה לא תדע למה....
ראסמי אני לא מבין את הקטע של הטרד הזה
למה אנחנו צריכים לדבר על נאצים???
מילא לקלל אותם אבל זה גם לא יתן כלום כי הם לא יקראו את זה...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
|