|
חחחח טיפשים
א. לא בעיה לפרוץ את האייסיקיו שיחשוף אייפים
וד"א הטריליאן מראה לך את האייפי רק שאתה עומד עם העכבר על שם של משתמש
ב. שאף אחד פה לא ידבר איתי בכלל על אייסיקיו, חחח יא טירונים
המספר שלי הוא שש ספרות יא מעפנים, והוא חוקי בהחלט , חחח
וכל האנשים סימני שאלה רוע, יעני השמות שלהם
וזה מציק 
___________________
Never again.
|