Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
Hallo iedereen ikke is nieuw. Heb me vorig jaar al aangemeld maar heb nu eindelijk tijd om regelmatig 's wat te posten. Als jullie nog tips hebben, laat ff weten... groeten, Robje
Mar-08-2003 15:49
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Welcome everybody
2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter
Grtz
WooT
___________________
Mar-08-2003 17:15
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
quote:
Originally posted by tijs08
Welcome everybody
2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter
Grtz
WooT
dat was ook de bedoeling... thnx
Mar-08-2003 17:17
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
quote:
Originally posted by tijs08
Welcome everybody
2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter
Grtz
WooT
was dus niet tijs08 maar TotalWooT
(sorry bro )
Mar-08-2003 17:46
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
ok
Mar-08-2003 17:53
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland
yow hier snitzke,
kben al een paar keer op de meetings geweest van TA samen met basvh namelijk op impulz outdoor,mysteryland. Ik zie jullie waarschijnlijk op tiesto solo wel waar massol
Mar-18-2003 20:46
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
Joah nieuw en toch ook weer niet #Taforum is zo vetjes dak maar besloten heb hier ook in te signen Weer een happy member erbij zullen we maar zeggen
Nou ik ben dus HBtje, aka Björn
Kom uit Arnhem hoihoi
Hou van trancemuziek, duh anders zak ik hier niet
en ik hoop hier leuke tijd te hebben
@YS HBtje
___________________
Apr-05-2003 13:55
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
quote:
Originally posted by HBtje
Joah nieuw en toch ook weer niet #Taforum is zo vetjes dak maar besloten heb hier ook in te signen Weer een happy member erbij zullen we maar zeggen
Nou ik ben dus HBtje, aka Björn
Kom uit Arnhem hoihoi
Hou van trancemuziek, duh anders zak ik hier niet
en ik hoop hier leuke tijd te hebben
@YS HBtje
hoe is het met je c1000 chickie hey
gezellig dat je hier nu ook al zit
___________________
I hate the global warming hoax