|
Ik ben nu helemaal into HardStyle.
Ik luister eigenlijk weinig anders, ben bezig met een eigen mix die bijna af is (mixmeister).
Ik heb zowiezo altijd al van de hardere trance gehouden al kan ik bijna elke trance soort waarderen.
Hardstyle vin ik het gaafst maar van die NRG trance alla shokk is het beste (dat is mooi en je kunt er al je energie bij kwijt).
Alleen progresive (niet techno, da vin ik weer wel vet) vindt ik persoonlijk echt simpele bagger als ik het hoor, er zit niks in je kunt je energie er niet in kwijt, echte bagger als je het mij vraagt.
Toch als ik dan objectief naar progresive kijk is het geen steek minder dan trance of hardstyle. Het komt allemaal op hetzelfde neer: een bassline en een melodietje. Natuurlijk zit er wel kwaliteitsverschil in de nummers en persoonlijk vindt ik ook dat trance beter is dan hardstyle, of ja beter, de melodie van het nummer is veel 'moeilijker' om te maken, daar is meer over nagedacht.
Maar HardStyle vin ik gewoon gaver, daarop kom ik helemaal los, BEUQUH dus.
Ik vindt de mening van de ONLY trance mietjes hier nogal kortzichtig, de HardStyle scene bevat weldegelijk kwaliteit, dat het je simpel in de oren klinkt omdat het je niet aanspreekt is een ander verhaal.
JA, trance bevat meer kwaliteit, tis mooier, maar niet zo gaaf!!!
Ik hou gelukkig van bijna alles en kan overal op uit mun dak gaan.
Dana is op het moment erg hot en vindt haar sets ook altijd wel vet, probleem is alleen dat ze altijd hetzelfde draait, bijna geen afwisseling.
Zoals al gezegd werd draait luna veel leuker, afwisseling van veel nieuwe met af en toe een oude plaat. Hij probeert ook een show te geven met de platen, dat hij daardoor wel is een foutje maakt interreseert me nie, het voegt gewoon iets aan de set toe.
Maar er zijn nog zoveel meer goeie HardStyle DJ's en er komen ook steeds meer producers bij.