|
|
|
|
 |
|
 |
 |
verminator
.

Registered: Oct 2000
|
|
vanligvis (hvertfall i oslo), så pleier det å gå bra hvis du bare fortsetter å gå uten å stoppe når noen roper etter deg
greit, man kan jo selvfølgelig ikke vite at en person skal gjøre noe slikt, men det er da i enkelte tilfeller at man skjønner at det er noe som ikke stemmer helt korrekt.
men hvertfall, hvis du da stopper og blir bedt om å gi fra deg diverse verdi-gjenstander pga trussel med at du har kniv i lommen(?? veit ikke helt hva "fickan" er), så er det som regel også bare å gå/ eller rett og slett bli voldelig og angripe (høres kanskje litt merkelig ut)
men faktisk så er jeg ganske sikker på at kun et færre mindretall faktisk TØR å bruke den kniven/våpenet de prøver å true til seg penger/verdi-gjenstander med
altså, det er egentlig ikke så mange som faktisk er villige til å drepe/skade (med varige skader som etterfølger) for noen tusenlapper/minidisc/etc
kan da ikke være så stor forskjell på norge og sverige på akkurat dette temaet
norge sliter også ganske mye med blind vold av personer med utenlands opprinnelse - _ - noen kan rett og slett ikke oppføre og tilpasse seg lover og regler, og da mener jeg at de bør bli sendt ut av landet for godt!
greit, virker som om jeg er kanskje litt rasist (selv om jeg faktisk ikke er norsk selv), er faktisk også det..
liker ikke tull med masse utlendinger som prøver å leke tøffe (er som regel de som pleier å gjøre det her i oslo området)
skal ikke ta alle under en kam, men fyfaen da
helt tåpelig
håper tyrkern blir tatt og sent i fengsel (i tyrkia seff, så han blir voldtatt i ræva ,10 ganger hver dag av sine medfanger!)
nå ble det sikkert mye surr i denne posten, men jeje
sånn går det når man blir sur
blir så sur av å lese sånt her
latterlig at folk ikke klarer å oppfør seg
|
|
Oct-17-2002 14:12
|
|
|
 |
 |
verminator
.

Registered: Oct 2000
|
|
| quote: | Originally posted by mindshooter
Vermination som jag förstår det så menar du på att det oftast bara är att gå därifrån för att dom i flesta inte vill skada personen?
|
jepp
de aller fleste vil nok nøye seg med å slå/sparke litt, men våpen tør de færreste å bruke,altså ganske få
selvfølgelig er det jo ganske kjedelig å møte akkurat denne personen som faktisk bil bruke våpenet, for da har du jo lagt egget hvis du prøver å gå unna.
jeg, personlig hvertfall, har sluppet unnna mange voldsepisoder ved å da bare fortsette å gå uten å bry meg om det når de spør om jeg kan stoppe, eller rett og slett løpe unna
var en gang jeg ble fratatt min nokia 6110 (som var 50% ødelagt hehe), men det var jo da pga jeg var drita full og klarte så vidt å gå
i alle andre tilfelle har jeg enten bare gått, eller vært VELDIG aggressive tilbake, slik at de får et inntrykk av at du kanskje ikke er rett person å bråke med. hvis "de" (som regel utlendinger) er alene, så vil nok dette skremme de bort
er de flertall, så er stort sett eneste utvei og løpe unna (var en gang jeg og en venn måtte løpe fra 8 stk.. de ville banke oss pga de mente vinterfrakken vennen min brukte var "homo-aktig"...[sier litt om norge])
shit happens
skulle ønske det ikke gjorde det, men desverre så gjør det det
og det er jo også egentlig ganske lite en kan gjøre når de ansvarlige ikke får straff når de blir tatt for det de har gjort (får kun betinget fengsel/samfunnstjeneste/etc/milde dommer)
eneste løsning som kan redusere dette etter min mening er jo da og kutte KRAFTIG ned på inntakelse av flyktninger/innvandrere (mest fra ikke-eu land/islamske land (i og med at det har seg slik at de fleste av de som begår blind vold, hvertfall her i norge, er muslimer))
og sende tilbake de som IKKE klarer å oppføre seg, og tilpasse seg lovene.
som sagt, jeg er rasist til en viss grad
hater ingen hvis de klarer å oppføre seg, men derimot hvis de ikke klarer det (det har seg slik at jeg tolererer mere dritt av en nordmann enn feks en pakistaner), så bør det bli rett ut av landet/fengsel/kunne nesten faktisk ha torturert de
hvorfor?
jo, pga nordmenn er faktisk fra norge, og er i sitt eget land
derimot, feks pakistanere som har kommet som flyktninger ---> RETT UT
blah
ffs
kan ikke la meg lese sånne her thread'er
blir bare provosert og lar hatet mitt komme ut hehe    
blir alltid så lange poster og
jeje
mvh fra nabolandet
|
|
Oct-17-2002 16:01
|
|
|
 |
 |
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002
|
|
|
Oct-17-2002 19:11
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:32.
Forum Rules: