|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
kheb nummer nog nie gehoord, maar hij heb wel werk gemaakt van de tekst .
verder heb ik eigenlijk geen mening over allochtonen/criminele allochtonen/marokkanen/criminele marokkanen/enz., om de simpele reden dat ik ze praktisch niet tegen kom en er gewoon nooit mee te maken heb. kheb ooit wel bij 2 in de klas gezeten en sure, ze houden van een beetje stoken en stoer doen, maar ze waren best wel relaxte gozers... kwam 1 van de twee trouwes net vanmiddag voor het eerst sinds 3.5 jaar weer tegen nix veranderd noch.
In principe heb ik dus niks dr tegen, maar als ik ze (mensen met een van oorspronkelijk buitenlandse afkomst, dwz 2 of 3 generaties geleden hier naartoe gekomen) iets van me zie jatten oid, dan verwacht ik dat ik er onbehoorlijk op los zal timmeren of iig zal uitvallen (dan knapt er iets in mij), MAAR, en nou komt het, bij lui die niet in de eerdergenoemde groep vallen zou ik dus hetzelfde doen .
kortom: respect en ik prijs mezelf maar weer es gelukkig dat ik (ik klop het af) nog nooit in zulke nare situaties heb verkeerd en mn omgeving ook niet, dus dat ik in feite meningsloos kan en mag zijn .
|
Oct-24-2002 23:11
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:06.
Forum Rules: