לא זה ולא זה דותן אני בתיכון אביב
קיצר
יש לי כמה בנות בבית ספר כל כך כוסיות שאתה לא חלמת אפילו
יש איזה אחת מיכל כפרההה עליהה יווווו איזה שדיים מושלמים
אם אלעד יביא לי את המצלמה אני יצלם כמה ויעלה לכאן בכיף
יותר טוב אני יביא את תומר לבית ספר שלי ונצלם כמה גופות.
אגב חוטים
היום הייתי בים יא אללה הלכה שם איזה תיירת שוודית עם חוטיני
יוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
הדבר הזה פשוט משגע את השכל
אני יכול לדבר על זה שעות.
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
Oh man....Keep those pics coming. I expect a full photo documentation ont he girl subject, covering all the schools in the sharon Area..by tomorrow
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Oct-25-2002 16:07
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
דרורי למדת את השיר עד היסוד אה...
וכן דותן זו אותה דנה שאתה חושב
לא הולכת עם חזיה אף פעם... וגם חוטינים ושטויות
את מבינים את העדיין
___________________
.
Oct-25-2002 16:39
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דרורי למדת את השיר עד היסוד אה...
וכן דותן זו אותה דנה שאתה חושב
לא הולכת עם חזיה אף פעם... וגם חוטינים ושטויות
את מבינים את העדיין
יעני אתה אומר שכדאי לי להתקשר אליה אהה
ממממ
מעניין.....
וצח מה אתה מדבר תמונות תביא טלפונים אני אומר לך אני חי במדבררררררר
העיקר שאתה חתיך אהה
Oct-25-2002 18:44
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by yahel222
יעני אתה אומר שכדאי לי להתקשר אליה אהה
ממממ
מעניין.....
כן אחי שווה זיון
___________________
.
Oct-25-2002 19:33
Ariels
!Con La Nueva York!
Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
quote:
Originally posted by yahel222
אהה ושל קסטרו מן גם יפים
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק
___________________
Oct-25-2002 21:09
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק
ומה תגיד על דיזלל???
כל גינס שלהם עולה איזה 500
___________________
Oct-25-2002 21:16
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק
ואני הייתי בטוח שהוא מדבר על חוטיני של קסטרו מן או משהו כזה...
oh well...
___________________
.
Oct-25-2002 21:23
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
אחייייייי יש לי ידידה לא בשיכבה אבל ידידה טובה שלי כול הזמן עם חוטיני חבר שלי בכיתה שלה יושב מאחורה והוא מפגר בא לו לגמור מיזה אני מקווה שנשיג צילוםם כי היא באמת כוסית שחומה אבל כוסית
לאוהבי השחומות
Oct-26-2002 11:32
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
quote:
Originally posted by Ariels
קסטרו מן שולט... למרות שצריך להיות מליונר כדי לקנות שם
אבל לא מתקרב אפילו ללי-קופר
הם שוחטים, עאלק 370 ש"ח לג'ינס
לכו מצצו זין.... עאלק
אבל דיברתי על החוטיני שלהם
הרבה יותר נוח משל מאצ'תונים !!!
מנסיון אני מדבר יש לי של שניהם
Oct-26-2002 11:42
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by itamarsan
אחייייייי יש לי ידידה לא בשיכבה אבל ידידה טובה שלי כול הזמן עם חוטיני חבר שלי בכיתה שלה יושב מאחורה והוא מפגר בא לו לגמור מיזה אני מקווה שנשיג צילוםם כי היא באמת כוסית שחומה אבל כוסית
לאוהבי השחומות
די כבר להתלהב מחוטים... אפשר לחשוב... בחיים לא ראיתם תחת או משהו?
נכון שזה יפה יותר מחיתולים אבל עדיין...
קבלו קטע...
שבת הולכת הרי עם מכנס לבן או משהו לבן אז היא צריכה ללבוש חוט... זה חוק.. כי זה פשוט לא יפה לראות חיתולים עם לבן
קיצר היינו באיזה מסיבה והייתה שם אחת, נראתה נחמד ביותר, עם חצאית לבנה וחיתול
חבר שלי ניסה להבליג אבל בסוף הוא לא יכל להתאפק והוא בא אליה ושאל אותה למה היא עם חצאית לבנה וחיתול....
היא מתחילה לזיין את השכל וזה בחירה שלה והכל.. בלה בלה בלה לא מעניין
אחר כך הלכנו וחזרנו... ואז היא ישבה עם כמה חברות שלה וכמה ערסים שהיו שם
אז חבר שלי בא אליה עוד פעם עושה לה לא נעלבת או משהו ממה שאמרתי קודם נכון?
אז אחד הערסים כזה מתחיל לשאול מה הוא אמר וזה... אז הסברנו לערסים את כל הסיפור והם התחילו להתווכח בינהם... היא צריכה ללבוש חוט ... לא היא עושה מה שבראש שלה... כמעט הלכו מכות שם
זה קטע שפשוט חייבים להיות שם... נשפכתי מצחוק
___________________
.
Oct-26-2002 12:33
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
די כבר להתלהב מחוטים... אפשר לחשוב... בחיים לא ראיתם תחת או משהו?
נכון שזה יפה יותר מחיתולים אבל עדיין...
קבלו קטע...
שבת הולכת הרי עם מכנס לבן או משהו לבן אז היא צריכה ללבוש חוט... זה חוק.. כי זה פשוט לא יפה לראות חיתולים עם לבן
קיצר היינו באיזה מסיבה והייתה שם אחת, נראתה נחמד ביותר, עם חצאית לבנה וחיתול
חבר שלי ניסה להבליג אבל בסוף הוא לא יכל להתאפק והוא בא אליה ושאל אותה למה היא עם חצאית לבנה וחיתול....
היא מתחילה לזיין את השכל וזה בחירה שלה והכל.. בלה בלה בלה לא מעניין
אחר כך הלכנו וחזרנו... ואז היא ישבה עם כמה חברות שלה וכמה ערסים שהיו שם
אז חבר שלי בא אליה עוד פעם עושה לה לא נעלבת או משהו ממה שאמרתי קודם נכון?
אז אחד הערסים כזה מתחיל לשאול מה הוא אמר וזה... אז הסברנו לערסים את כל הסיפור והם התחילו להתווכח בינהם... היא צריכה ללבוש חוט ... לא היא עושה מה שבראש שלה... כמעט הלכו מכות שם
זה קטע שפשוט חייבים להיות שם... נשפכתי מצחוק