Originally posted by YuVaL
מה אתה מתעצבן יא ערבי גינג'י
אז הוא פתח טרד
לא סוף העולם!
עדיין אני לא רואה סיבה שאנשים ירשמו פה ובייחוד שזה
לוקח יחסית הרבה זמן עכשיו להירשם וסתם יכתבו פוסט אחד
יגררו עליו תגובות ויעלמו ...
בשביל מה ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-27-2002 12:28
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
quote:
Originally posted by luckystrike
עדיין אני לא רואה סיבה שאנשים ירשמו פה ובייחוד שזה
לוקח יחסית הרבה זמן עכשיו להירשם וסתם יכתבו פוסט אחד
יגררו עליו תגובות ויעלמו ...
בשביל מה ?
נעלם
מה עשית מזה
אולי החיזזבלה חטפה אותו??
אולי אמא שלו שלחה אותו לקנות חלב והוא לא חזר מאז?!?!!?
מאיפה אתה יודע?!?!
סתם...
יכול להיות שיש לו דברים יותר חשובים מלהכנס לפורום
אני מבטיח לך שהוא יחזור
Oct-27-2002 12:31
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
נבהל מהתגובות
סתם, אבל אני בספק אם יחזור... כבר בלי קשר ספציפית אליו, יש באמת מלא כאלה שנרשמים ונעלמים, בטח מחפשים תהאב או משהו