ff mailtje naar 538 en ze kunnen zo traceren wie hem ver/gekocht heeft
nah... Ik zeg rippen met die hap!
Oct-30-2002 21:31
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Ik zou niet weten hoe. Vast een vals adres en een GSM nummer met kaart. Je gaat je toch niet traceerbaar maken!
Oct-30-2002 21:34
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Via IP adress denk ik
Maar ik denk niet dat ze zo een lange weg nemen om maar een simpel setje terrug te krijgen
Oct-30-2002 21:47
jp
Retired tranceaddict
IP adres? Je hebt routers, DSL variable IP, internet cafe, anoniem hotmail adres etc etc
Ik denk heus wel na voordat ik een practical joke uithaal
Oops heb ik me versproken
Maar het is ook zo overduidelijk nep
Oct-30-2002 21:51
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by jploveparade
Trouwens heb je wel eens geprobeerd op een cassettebandje te schrijven? Gaat gewoon niet.
daar hebben we van die speciale handige stickertjes voor
Oct-31-2002 11:08
jp
Retired tranceaddict
Dat weet Tijs toch niet?!?
Oct-31-2002 11:21
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Gisteren kregen we de bevestiging van één van de grootste persagentschappen van de Benelux dat het verhaal van afgelopen zondag over de diefstal van een set gemaakt door DJ Tiësto voor Radio 538 compleet uit de duim is gezogen.
Radio 538 zou het bericht hebben verspreid nadat men door allerlei omstandigheden het uurtje van DJ Tiësto niet kon bemachtigen. Door het bewuste artikel te verspreiden verdoezelt de populaire Nederlandse zender dan ook haar eigen blunder.
Bovendien kregen we eindelijk de bevestiging dat het verhaal rond het ongeval van DJ Tiësto niet correct is. Dit werd ons medegedeeld door datzelfde persagentschap. Nochtans werd het bericht verspreid door heel wat radiostations waaronder TOPradio.[Bron: iRadio]
"Radio 538 liegt over diefstal opnames DJ Tiësto"
Radio 538 heeft gelogen over de diefstal van de bandopnames, afgelopen vrijdag, van een live set van DJ Tiësto. De Belgische website IRadio.be meldt dit en heeft hiervan bevestiging gekregen van een groot persagentschap. De zender zou met dit verhaal willen verdoezelen dat zij het beloofde uurtje DJ Tiësto niet kon bemachtigen. De zender zette zelf het bericht rond de diefstal op haar website.
Radiofreak heeft Radio 538 inmiddels om een reactie gevraagd, de zender heeft hier nog niet op gereageerd. Ook hebben we de redactie van Iradio.be benaderd om er achter te komen van welk persbureau de bevestiging is gekomen.
Oct-31-2002 13:20
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Zou echt triest zijn als je zo'n verhaal gaat verzinnen zeg!!!
Nu staan ze alleen maar erger voor lul!!
Oct-31-2002 15:08
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by jploveparade
Dat weet Tijs toch niet?!?
Ik weet natuurlijk niet hoe Tijs het doet, maar bij ons is het niet de DJ die de opnames pakt zodra ie klaar is met draaien. Dat zijn de geluidsmensen, en die zetten er dus ook op wat het is.