Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > honor
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking

Mindshooter, asså oj oj... fick läsa din post TVÅ ggr... du verkar grymt skön asså...

men gaaad "Shitpomfritt" e förlegat juu haha
men det där andra.. som du säger när du tappar nåt? weeeeeee ja vred mig av skratt asså..... fan va roligt.. ska ja försöka anamma.. men d kan ja nog inte hehe

allhelgona-grejen... haha, skulle aldrig våga kläcka ur mig nåt sånt... men men....det var ju tur att d tog det på rätt sätt

AC, aaa, för dig kunde ja fan inte va hemlig.. men ja vet att du tycker om mig ändåå. eller huuuur?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2002 01:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
om jag tappar nånting (detta är det många som börjar tycka är jobbigt) så säger jag alltid "Den lägger jag där så länge" eller om nån annan tappar nåt "Hörru lägg den där så länge".

ok den va riktigt klockren faktiskt

känner att jag undermedvetet kommer börja säga så nu också bara för det =>

å glorie...varför så hemlig med vem du e osv? verkar ju nästan som du e jagad av nått/nån

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-29-2002 03:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Cool

Vizay.....hmm....där slog du nästan i spiken rätt...men ja e nog inte jagad av nåt, tror ja inte. neeeh snarare har ja ett haunted past...eller heltenkelt ett stormigt förflutet.

ja brukar typ säga:

Släpp D (men d e oxå gammalt ja veeet)

gärna me lite norrländsk brytning så det blir:

Schllläpppp däh!

det e ett underbart universaluttryck...man kan säga det till vadsomhelst alltså...vad än din kompis säger, kan man svara me slääpp d.. det kan ibland uppfattas som släpp dig! men mmm...d funkar ju det med eller nåt?!

å sen har ja börjat säga shit/soft/nice oxå ....hmmm

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2002 10:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Va är de där *pekar*

- De är hemliga saker , där ska vi inte ti..kika
Vi låter de vara så länge.

Old Post Oct-29-2002 10:29  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Glorie
Mindshooter, asså oj oj... fick läsa din post TVÅ ggr... du verkar grymt skön asså...

men gaaad "Shitpomfritt" e förlegat juu haha
men det där andra.. som du säger när du tappar nåt? weeeeeee ja vred mig av skratt asså..... fan va roligt.. ska ja försöka anamma.. men d kan ja nog inte hehe

allhelgona-grejen... haha, skulle aldrig våga kläcka ur mig nåt sånt... men men....det var ju tur att d tog det på rätt sätt

AC, aaa, för dig kunde ja fan inte va hemlig.. men ja vet att du tycker om mig ändåå. eller huuuur?

hehe "shitpomfritt" är fett me inne! Jag kan inte minnas var jag fått det där med att tappa saker ifrån...haha..kan inte sluta säga det...en grej till också som jag säger hela tiden.
Om det t.ex är mycket folk på tunnelbanan så säger jag till min polare

-Fan va jobbigt det skulle vara om det var så trångt på tunnelbanan så att vi knappt fick plats
-Ah tur att det inte är det, svarar han
-Mm det skulle va fett jobbbigt.

Fungerar alltid....

Glorie jag har en känsla av att du är en kändis eller nåt...och du tror att när vi får veta det så vill vi ha din autograf eller nåt...hehe...your secret is safe with us

Old Post Oct-29-2002 11:11 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
om jag tappar nånting (detta är det många som börjar tycka är jobbigt) så säger jag alltid "Den lägger jag där så länge" eller om nån annan tappar nåt "Hörru lägg den där så länge".

hehe, så säger jag också, nästan iaf
"lägger den där så länge" respektive "lägg den där så länge"

andra uttryck:

sjukt inaktuellt/aktuellt
jag lägger mig på att [göra nånting]
lätt! / lätt inte!

exempel:
"det är lätt djuriskt gjutet att lägga sig på armin i december"
eller för samma betydelse kan jag även säga
"det är även inte helt inaktuellt att lägga sig på armin i december"

(det värsta är kanske att jag verkligen säger så här rätt ofta )

Old Post Oct-29-2002 11:31 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

andra saker jag säger

"Kan juh du fethaja"
"Kan juh du fetglömma"
"Fan va äckligt bra den här låten e"

Djuriskt gjutet haha...vilket utryck

Old Post Oct-29-2002 11:47 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

asså de e så mycke sånna grejjer man säger men jag kan inte riktigt dra mig till minnes exakt vad jag säger, de slinker ur en av ren vana typ

jag har iofs en dålig vana....jag säger lol ute i verkliga livet, en skada jag fått av att sitta och spendera för mycket tid på irc men jag försöker vänja mig av med det

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-29-2002 12:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Talking

quote:
Originally posted by reveal
hehe, så säger jag också, nästan iaf
"lägger den där så länge" respektive "lägg den där så länge"

andra uttryck:

sjukt inaktuellt/aktuellt
jag lägger mig på att [göra nånting]
lätt! / lätt inte!

exempel:
"det är lätt djuriskt gjutet att lägga sig på armin i december"
eller för samma betydelse kan jag även säga
"det är även inte helt inaktuellt att lägga sig på armin i december"

neeeheeeeej!!!!! Men hur kan man säga "Jag lägger mig på att göra något?" allt annat kan ja köpa asså... det går an, för ja har vant mig lite vid reveals språk, men "att lägga sig på nåt" de funkar verkligen inte!!

lätt djuriskt?? haha, neeeeh du
å lätt inte...? LÄTT enbart funkar men inte lätt inte

Mindshooter, kan juh du fethaja? hahahahhahaha
det blir mer rätt om du säger
kan du ju fethaja..! då kan ja köpa det

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2002 13:31  Sweden
reveal
always in the mix

quote:
Men hur kan man säga "Jag lägger mig på att göra något?"

lite exempel då

"lägger mig nog på en cc" betyder "jag ska köpa en coca cola"
"ska vi lägga oss på en taxi?" betyder "ska vi åka taxi?"
"hade lätt lagt mig på en ny tv om jag hade haft pengar" betyder "jag hade köpt en ny tv om jag hade haft pengar"

"att lägga sig på" används mao på många olika sätt, alla lika bra

nu ska jag lägga mig på lite mat, hörs

Old Post Oct-29-2002 13:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Talking

reveal oj oj oj... va ja skulle vilja lära känna dig bättre å få höra hur du pratar asså... ja skulle väl skratta ihjäl mig. Im shure!

pratar du VERKLIGEN sådär? folk kan ju inte förstå dig? Eller?
In real life asså..? menar inte dina kompisar, menar typ gemene man!!!!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2002 13:42  Sweden
reveal
always in the mix

quote:
pratar du VERKLIGEN sådär? folk kan ju inte förstå dig? Eller?
In real life asså..? menar inte dina kompisar, menar typ gemene man!!!!

är ju mest med kompisar såklart

moget att gå in i en affär, "goddag, jag skulle vilja lägga mig på ett par byxor"
men visst, det händer att jag "slinter"

Old Post Oct-29-2002 14:38 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > honor
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksong from a set from Dj Lihium [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackElles de Graaf - "Circles Of Why" (Robert Gitelman Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:56.

Forum Rules: