|
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
אוהדים של קבוצה אחרת בארץ? פחחח לא... רק יוניטד.
מה הוא עושה? מרוויח פי שתיים משכורת מאשר בהפועל. |
אין קבוצה שאני שונא יותר ממנ'סטר
לא סובל אותם!!!!!
רק ליברפול באנגליה...
וכל השאר בעולם!!
ואוסטרץ' מרויח פי 2 אבל הוא פי 4 יותר גרוע... שזה אומר ממש על הפנים
___________________
.
|