|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Gek misschien dankzij deze thread, maar toen ik vanmorgen(vanmiddag?) wakker werd gebeld door chickie, wist ik gewoon mn droom nog..
T kwam er op neer dat ik in het eerste van excelsior voetbalde (niet lachen aub, t was echt het 1e ) en dat ik speelde tegen feyenoord, op woudestein uiteraard 
T ging lekker met, excelsior stond met 1-0 voor (doelpuntenmaker weet ik niet meer, t was in ieder geval uit een corner; doelpunt ala verlaat gister (niet die in eigen goal ) en toen mocht ik eindelijk invallen. Een minuut nadat ik was ingevallen kreeg ik in mn eigen strafschopgebied de bal, en rende heel hard naar de goal van feyenoord. Omdat er geen medespelers waren besloot ik om vanuit een onmogelijke hoek te schieten en ik schoot via de paal en de lat op Zoetebier's hoofd.. Ik wilde daarna nog naar de bal toe rennen, maar omdat die te ver weg was liet ik m maar lopen..
Na deze (geweldige ) actie van mij liep ik langs de tribune, en toen zag ik daar mn pa zitten. Die stak zn (Y) op enne toen belde die sjick dus..
Vond t wel een vette droom, sowieso omdat ik ff 4 man uitdolde whehe,,
Ik neem niet aan dat hier nog een betekenis achter zit ofzo, maar anders hoor ik dat graag van je THC 
GRTZ!
|
|
Nov-01-2002 15:41
|
|
|
 |
 |
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
dromen zijn echt te gek! ik heb al door Tom's oor gekropen, zoals Jerry dat doet, ik heb op een spoorbaan voor mijn leven moeten rennen met hazewindhonden achter me aan, ik ben door slangen gebeten, ik ben dood gegaan, doden zijn weer herrezen, ik heb zelfs voorspellende dromen gehad, echt best bizar allemaal. Je kunt het zo gek niet bedenken of je droomt het! |
hehe, lol kan niet wachten tot er een mogelijkheid is om jou dromen op te nemen en te sharen
maareh, dat van dat doodgaan in je droom dat kan volgens mij niet.
Las laatst een of ander onderzoek, en t schijnt dat als je doodgaat in je droom, dat je het dan ook echt gaat!
Ga maar es na, als je heel eerlijk bent, kun je je dan 1 keer herinneren dat je doodging?
ik niet i.e.g.
droom al een paar jaar niet meer
Grtzz
WooT
|
|
Nov-01-2002 19:05
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 01:00.
Forum Rules: