Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Portier Matrix doodgeschoten
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

Zet deze gast, samen met dit guest uit venlo, maar lekker uit een vliegtuig boven de atlantische oceaan! Ik denk niet dat we ze zullen missen...

Echt diep triest!

Ik vind gewoon dat er wat makkelijkere oplossingen moeten komen voor zulk soort gasten!

Old Post Nov-06-2002 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mansie
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Ja je snapt ook niet hoe die gasten weer aan zo'n geweer komen.
Daar zouden ze eens iets aan moeten doen.

Maar ja, hoe zou je dat willen doen...

Maar het blijft triest natuurlijk.

Utreg rules!!

Old Post Nov-08-2002 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for mansie Click here to Send mansie a Private Message Visit mansie's homepage! Add mansie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by New Wave
tuig van debovenste plank.............

Jazeker!!!

Een vriend van een klasgenoot van een vriend van mij was getuige geweest van de aanslag De schutter (een antilliaan trouwens) schijnt lid te zijn van een beruchte bende uit Utrecht (zal nu wel ondergeduiken zitten). Hij had die nacht al voor flink wat problemen gezorgd in de Matrixx, en dus eruit gegooid, maar ja om dan zo "revanche" nemen

En de kogel was niet eens bedoeld voor die portier die nu gedood is, diegene die normaal bij de uitgang stond was ff weg en zijn werd ff overgenomen. En die portier die normaal gesproken bij de deur staat schijnt wel een kogelvrijvest gedragen te hebben...

Maar goed dit benadrukt het verschrikkelijk gebeuren "zinloos geweld" alleen maar

Old Post Nov-08-2002 19:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001
Ik was er toevallig die zaterdag?

Ik werd zaterdag overdag uit bed gebeld op met 2 vrienden en 3 vreindinnen te gaan stappen buiten de stad!!! Zij wisten niet waar en ik zij dus ik wil wel een keer checken in the matrixx dus wij ernaar toe!!! Ik ben zelf buitenlands als enige in de groep, maar wat ik wil zeggen is dat ik me de eerste secondeee daaro thuis voelde. Super relaxte portiers en personeel. Betaalde met vijftig euro eentree en liep weg zonder wisselgeld te pakken(was vrij aangeschoten had een fles bacardi de wagen ingesmokkeld hoefde toch niet te rijden ) Opeens stond het meisje achter de kassa bij me bij de jassen je bent je wisselgeld vergeten. Vet of niet dan!!!! Ikke haar vijf euro fooi gegeven en ik had meteen jofel gevoel!!! Helaas of gelukkig kregen een vriend en vriendin ruzie ( je weet wel hij die effe een babbel met een vrouwtje maakt en die vriendin die spontaan heel de tent de aandacht geeft) Voordat ik het wist hadden we een groep jongens die dachten dat ze effe de vrouwtjes in konden pikken. TRIEST man en wat denk je wat wij gedaan hebben, gewoon weggelopen en vertrokken daaro, achteraf gezien misschien toch niet zo dom.

Mijn standpunt is voor zulk gespuis moet men de doodstraf invoeren of het zelfde laten ondergaan als het slchtoffer!!!! Gewoon voor die deur zetten en knallen met die hap... wie wil??? Ik denk genoeg mensen die het zat zijn. Voor de portier R.I.P.

Old Post Nov-09-2002 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Gisteren / vannacht weer in de Matrixx geweest... Cor Fijneman en Jochen gezien die errug goed bezig waren. Heb in tijden niet zo'n goeie nacht stappen gehad als gisteren, was zwaar vet! Maar mede ook door de sfeer binnen...

Want ik hield er toch een beetje een dubbel gevoel aan over. Als je overal de kaarsjes ziet en de bloemenzee voor de deur. Aan de ene kant voel je je helemaal geweldig en tegelijkertijd behoorlijk rot.

Het was niet erg druk maar er hing echt een stemming van: we laten ons er niet onder krijgen met z'n allen. Super relaxt en heel positief. Geen aggressievo's binnen, of ze hielden zich allemaal koest. Volgens mij heeft de security een hele rustige avond gehad, ik heb nergens iemand problemen zien maken. Zo als een avondje uit *eigenlijk* zou moeten zijn. Zwaar bescheten dat er zo iets triests voor nodig is om iedereen zich dat te laten realiseren.

Want mede door die sfeer was vannacht een van de beste van het jaar in mijn party-top-tien (als ik die zou hebben ). Wat is de wereld toch

Meer TA's geweest? Hoe hebben jullie de sfeer ervaren?

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Nov-10-2002 22:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by M_Peror
Meer TA's geweest? Hoe hebben jullie de sfeer ervaren?

Denk dat ze allemaal op Capital of ILT waren

Old Post Nov-11-2002 01:10 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by eieregooie
Denk dat ze allemaal op Capital of ILT waren

Hehe ok ja die kans is natuurlijk aanwezig...

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Nov-11-2002 07:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

was wel gein.. ik was met rv aan het lullen, komt magrec opeens met telefoon tegen rv's kop.. het is sander kleinenberg, dus rv luisteren, nix..
wacht maar, hij pakt zijn telefoon : cor fijneman (belt).. hee cor kom je vandaag ook naar capital, wat? ooww je staat in de matrixx.. keej mazzel!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Nov-11-2002 08:50  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Portier Matrix doodgeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse ID Needed! MAD SOng [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBubble Fish - "Sushi Lovers" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:04.

Forum Rules: