|
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
bläh aftonbladet e verkligen bizzart
LOL ! !
Jag skicka ett meddelande till Återbärgningen .. tiggde om att få två Technics |
LOL! Detta gjorde jag också förra året! 
Gick inte så bra dock,,,kan bero på att jag inte har svenskt ursprung och att de oroar sig för att jag ska köpa droger för pengarna jag sparar om de bjuder mig på två skivspelare. 
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|