Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > aftonbladet
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by dj_hysterix
bläh aftonbladet e verkligen bizzart

LOL ! !

Jag skicka ett meddelande till Återbärgningen .. tiggde om att få två Technics

LOL! Detta gjorde jag också förra året!
Gick inte så bra dock,,,kan bero på att jag inte har svenskt ursprung och att de oroar sig för att jag ska köpa droger för pengarna jag sparar om de bjuder mig på två skivspelare.

www.laszlo.se

Old Post Nov-15-2003 00:50 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Virus
Aftonbladet är en dålig tabloidtidning. Känns som det blivit värre på sistone. Däremot är den bättre än Expressen, som jag tycker sjunker ännu lägre generellt sett. Dessutom gillar jag upplägget på Sportbladet även om jag hatar i stort sett varje journalist som skriver där.

Agreed. Den största idioten av de alla är Anrell. Skulle betala mycket för att få se honom bli utbytt.

www.laszlo.se

Old Post Nov-15-2003 00:54 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Vi har ju en del fotbolls fantaster på forumet.... vem tror ni de va ?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,397168,00.html

Old Post Nov-27-2003 17:50  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vi har ju en del fotbolls fantaster på forumet.... vem tror ni de va ?

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,397168,00.html

Teorier:

Eftersom dtta är aftobladet är stjärnan troligvis ingen stjärna utan en inhoppare eller liknande (annars hade det stått superstjärnan)

aftonbladets reporter var med all säkerhet inte oskyldig heller.

Old Post Nov-27-2003 17:54  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Goldiluxe
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2003

Vissa grejer i sverige ar valdigt pinsamma.

Old Post Dec-03-2003 16:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Goldiluxe Click here to Send Goldiluxe a Private Message Add Goldiluxe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Kolla knasen

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,406908,00.html

Old Post Dec-17-2003 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kolla knasen

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,406908,00.html

Rätt udda tvångstanke! "Det är nästan som om jag går in i en sorts trans. Jag bara måste svälja gaffeln", tur att vi som också gillar trance inte har samma idiotiska idéer för oss

Old Post Dec-17-2003 16:32 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by reveal
Rätt udda tvångstanke! "Det är nästan som om jag går in i en sorts trans. Jag bara måste svälja gaffeln", tur att vi som också gillar trance inte har samma idiotiska idéer för oss

Ahh fan... de räcker med att svälja skedar för mig men gafflar... nä där går gränsen

Old Post Dec-17-2003 16:40  Sweden
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by reveal

skulle inte förvåna mej om vissa medel svenssons som läser den blaskan fick för sej att vi också kan göra sånt när vi lyssnar på "trans" musik *plockar ett äpple*

KESO!

Old Post Dec-17-2003 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > aftonbladet
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHiver & Hammer - Step By Step ( ???? mix) PLEASE HELP ME [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOceanlab - On A Good Day (16 Bit Lolitas Remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:06.

Forum Rules: